لیگ برتر فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت آبادان؛ چهارشنبه ۱۹ بهمن ساعت ۱۸:۰۰ + لینک پخش زنده

پرسپولیس امروز در آبادان به مصاف صنعت نفت آبادان می رود. تیمی که در دور رفت ۲ بر صفر مقابل شاگردان یحیی گل محمدی شکست خورده بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان؛ امروز چهارشنبه ۱۹ بهمن از ساعت ۱۸:۰۰ در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می روند.

نتیجه در پایان مسابقه: صنعت نفت آبادان ۱ - ۲ پرسپولیس


لینک پخش زنده بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان

برنامه کامل و جدول رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور در فصل ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ به همراه نتایج

روز چهارشنبه نوزدهم بهمن با برگزاری ۴ مسابقه به پایان می‌رسد که در آخرین بازی، پرسپولیس در ورزشگاه تختی آبادان از ساعت ۱۸ به مصاف صنعت نفت می‌رود. پرسپولیس با توجه به پیروزی ۲ رقیب خود در روز نخست این هفته به ۳ امتیاز این دیدار نیاز مبرم دارد.

1- پرسپولیس با ۳۶ امتیاز در پایان هفته هجدهم در جایگاه دوم جدول جای داشت. پرسپولیس تنها با پیروزی با اختلاف بیش از ۴ گل می‌تواند در این هفته صدرنشین لیگ شود. این تیم با باخت اختلاف بیش از ۳ گل به رده سوم سقوط می‌کند.

2- صنعت نفت با ۱۱ امتیاز در رده پانزدهم جدول است و در منطقه سقوط قرار دارد. این تیم تنها با شکست با نتیجه عجیبی به قعر جدول سقوط می‌کند و در صورت پیروزی شانس حضور در رتبه چهاردهم را دارد.

3- پرسپولیس در ۶ بازی اخیر، به ۳ پیروزی، ۲ تساوی و یک شکست دست یافته است. این تیم در ۲ هفته گذشته ۵ امتیاز از دست داده و با زدن تنها یک گل ضعیف‌ترین خط حمله نیم فصل دوم را دارد. صنعت نفت در ۶ بازی قبلی، ۴ باخت و ۲ تساوی داشته است. این تیم ضعیف‌ترین تیم دیدارهای خانگی است و تاکنون در آبادان به پیروزی نرسیده است. آخرین پیروزی خانگی این تیم در جریان بازی، فصل گذشته مقابل پرسپولیس اتفاق افتاد.

4- بر اساس آمار «متریکا»، پرسپولیس بهترین تیم لیگ در زمینه فوتبال مالکانه است و در مالکیت توپ، تعداد پاس و دقت پاس بهترین آمار را دارد. صنعت نفت که به خاطر ارائه بازی تکنیکی به برزیل ایران معروف است در این فصل به هیچ وجه برازنده این عنوان نبوده و بدترین آمار را در زمینه دریبل دارد.

5- صنعت نفت در ۲ تقابل آخر خانگی برابر پرسپولیس، ۴ امتیاز کسب کرده و دروازه‌اش را بسته نگه داشته ولی این تیم در مجموع با ۱۶ شکست مقابل پرسپولیس به هیچ تیمی بیشتر از این نباخته است. ادسون تاوارس، سرمربی برزیلی صنعت نفت، در لیگ پنجم هدایت سپاهان را بر عهده داشت و پرسپولیس را رفت و برگشت مغلوب کرد.

6- پرسپولیس با ۷ گل خورده صاحب بهترین خط دفاع است و با ۱۲ کلین‌شیت بهترین آمار را در این فصل دارد. صنعت نفت با ۳ گل زده بدترین خط حمله بازی‌های خانگی را دارد. این تیم ۴ بازی است که به عنوان میزبان گل نزده است.

7- علی علیپور با ۶ گل، بهترین گلزن تقابل پرسپولیس و صنعت نفت است و پس از علیپور، جواد کاظمیان با ۴ گل قرار دارد. در بین بازیکنان فعلی دو تیم،‌ میلاد سرلک و سیامک نعمتی سابقه گلزنی در این دیدار را دارند.

8- علیرضا بیرانوند سنگربان پرسپولیس، با نمره ۷.۴۰ دومین بازیکن برتر این دوره و بهترین دروازه‌بان فصل است. یورگن لوکادیا مهاجم پرسپولیس در نیم فصل اول با ۶ گل همچنان صدرنشین جدول گلزنان لیگ است. میثم تهیدست هم بهترین گلزن و هم بهترین بازیکن صنعت نفت است. این بازیکن با ۲ گل بهترین گلزن این تیم است و با نمره ۶.۸۶ بهترین عملکرد را داشته است.

9- احمد گوهری و فرشاد فرجی بازیکنان پرسپولیس هستند که سابقه بازی در صنعت نفت را دارند. فاخر تهامی، فرزین گروسیان و محمد قنبری بازیکنان صنعت نفت هستد که تجربه همکاری با گل‌محمدی را دارند.

۱۰- علیرضا بیرانوند که در تمام دیدارهای پرسپولیس در لیگ در ترکیب اصلی حضور داشته غایب بزرگ این مسابقه است. مهدی ترابی دیگر ستاره پرسپولیس وضعیت مبهمی برای این بازی دارد و لئاندرو پریرا مهاجم تازه جذب شده پرسپولیس هم در فهرست این بازی جای ندارد.

۱۱- پیام حیدری داور این مسابقه خواهد بود. حیدری ۶ بازی در این فصل سوت زده که یک بازی برای پرسپولیس بوده که مقابل فولاد به تساوی رسیده و یک بازی هم برای صنعت نفت قضاوت کرده که از تراکتور شکست خورده است.

۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
کد خبر: 39069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha