اتحادالکلبا: مجیدی را اخراج نمی کنیم

نایب رییس باشگاه اتحاد کلباء بار دیگر به حمایت از فرهاد مجیدی پرداخت و از نتایج تیم با این سرمربی ایرانی ابراز رضایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی در دیدارهای اخیر خود نتایج ناامید کننده‌ای به دست آورده است.

این تیم اماراتی در ۶ بازی اخیر خود ۴ شکست، یک تساوی و تنها یک پیروزی را کسب کرده است و این باعث شده تا زمزمه‌های درباره اخراج احتمالی فرهاد مجیدی به گوش برسد.

باشگاه اتحاد کلباء بار دیگر حمایت خود را از فرهاد مجیدی اعلام و حتی تاکید کرد که به دنبال تمدید قرارداد با این مربی ایرانی است.

مطر الزعابی، نایب رییس این باشگاه اماراتی در گفت‌وگو با روزنامه البیان گفت: به نظرم تیم با فرهاد مجیدی در مسیر درستی حرکت می‌کند و همه به این موضوع اذعان دارند. افت تیم در دیدارهای اخیر به خاطر خستگی بازیکنان و فشار زیاد بازی‌ها بوده است. فعلا زود است که درباره تمدید قرارداد با مجیدی صحبت کنیم اما به نظرم تمدید قرارداد با این مربی گام مثبتی است چرا که او خیلی زود با شرایط موجود در لیگ ما خود را سازگاری داد و این به خاطر شناخت زیادی است که از لیگ امارات دارد.

او ادامه داد: باشگاه اتحاد کلباء در تصمیم‌گیری‌های خود صبر خواهد کرد و در اخراج مربیان مثل دیگر تیم‌ها عجله نخواهد کرد. به نظرم ادامه دادن با مجیدی ضروری است و اطمینان داریم که نتایج تیم بهتر خواهد شد.

اتحاد کلباء با ۲۱ امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد این درحالی است که الاهلی که احمد نوراللهی را در اختیار دارد با ۳۲ امتیاز در صدر است.

۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۸
کد خبر: 39014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha