راند سوم لیگ برتر والیبال زنان؛ سایپا - سریک‌ دوشنبه ساعت ۱۳:۰۰ + نتیجه

دو تیم سایپا و سریک امروز در سومین بازی نیمه نهایی لیگ برتر والیبال زنان به مصاف هم رفتند که در نهایت سریک موفق شد حریف خود را ۳ بر یک شکست دهد و به فینال راه پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در سومین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر والیبال زنان تیم سریگ گنبد به مصاف سایپا رفت.

نتیجه نهایی :

سریک ۳ - سایپا یک 

فیلم خلاصه بازی را ببینید:
 


علاقمندان می توانند این بازی را از طریق لینک زیر تماشا کنند :


لینک پخش زنده بازی دو تیم سریک گنبد و سایپا

مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر زنان روزهای پنج‌شنبه ششم بهمن (دور رفت) و سه‌شنبه ۱۱ بهمن (دور برگشت) با چهار دیدار پیگیری و صعود تیم پیکان با دو پیروزی متوالی برابر ذوب‌آهن قطعی شد.

تیم‌های سریک گنبد و سایپا تهران نیز در دیدارهای رفت و برگشت این مرحله یک بر یک مساوی شدند تا دیدار سوم دو تیم تعیین کننده دیگر فینالیست این رقابت‌ها باشد.

براساس اعلام سازمان لیگ قرار بود دیدار سوم دو تیم روز یکشنبه ۱۶ بهمن‌ماه در گنبد برگزار ‌شود که با توجه به درخواست باشگاه سایپا برای استفاده از سیستم ویدئوچک است که روز دوشنبه امکان استفاده از آن در گنبد فراهم شده است و موافقت سازمان لیگ دیدار سوم دو تیم سریک و سایپا که شصت‌ویکمین مسابقه لیگ برتر زنان در سال ۱۴۰۱ است، ساعت ۱۳ روز دوشنبه ۱۷ بهمن در سالن المپیک گنبد برگزار می‌شود تا دومین فینالیست مسابقات لیگ برتر والیبال زنان باشگاه های ایران مشخص شود.

مهران اشرف‌ریاحی و منیژه صادقی ناظران فنی و داوری این مسابقه هستند. قضاوت این دیدار نیز برعهده زهرا شیری، هدیه صابری و زینب حقی به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و داور ویدئوچک است.

۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
کد خبر: 38971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha