اولین گل رونالدو در عربستان بدون شادی خاص + فیلم

کریستیانو رونالدو اولین گل خود را در لیگ فوتبال عربستان از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از "ورزش‌سه"، دقایق پیش و در جریان بازی پربرخورد و پرحاشیه الفتح و النصر و در شرایطی که این مسابقه با برتری ۲ بر ۱ میزبان آبی‌پوش (الفتح) دنبال می‌شد، تیم النصر پس از فشار مکرر برای رسیدن به گل تساوی درنهایت با خطای پنالتی مدافع الفتح روی جلال‌الدین ماشاریپوف صاحب یک ضربه پنالتی شد که این پنالتی را کریستیانو رونالدو در دقیقه ۲+۹۰ با ضربه‌ای محکم وارد دروازه حریف کرد. این اولین گل کریستیانو در لیگ عربستان بود. آن هم در شرایطی که به دلیل شرایط خطیر بازی، رونالدو به‌سرعت توپ را از داخل زمین الفتح برداشت و به میانه میدان برد تا اولین گلش در لیگ عربستان فاقد شادی گل باشد.


البته ابرستاره فوتبال دنیا پیش از به ثمر رساندن این گل موقعیت‌‎های خوبی برای ثبت اولین گل خود در لیگ عربستان به‌دست آورده بود، که یکبار بی‌دقتی شوت محکم او را از بالای دروازه به بیرون فرستاد و یکبار هم تیرک افقی دروازه مانع از ورود شوت قدرتمند شماره ۷ النصر به دروازه شد.
جالب اینکه در شرایطی که رونالدو به‌شدت در تب‌وتاب به ثمر رساندن سومین گل بود، النصر تالیسکا ستاره خود را به دلیل انجام خطای خطرناک از دست داد تا شرایط در لحظات پایانی کاملاً پیچیده‌تر دنبال بشود.
رونالدو در این مسابقه درگیری زیادی با مدافعان حریف داشت و در یک صحنه حرکت عجیبی روی تمارض بازیکن الفتح انجام داد و مدافعی را که می‌خواست نشان بدهد رونالدو رویش خطا کرده را با اصرار از روی زمین بلند کرد و ایستاند!

۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶
کد خبر: 38870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha