زد و خورد نیمکت پرسپولیس و آلومینیوم + فیلم

بعد از سوت پایان بازی در نیمه اول، عوامل دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم با همدیگر درگیر شدند که با وساطت طرفین غائله جمع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد در جریان هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۵:۴۵ در ورزشگاه آزادی میزبان آلومینیوم اراک بود که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

هواداران پرسپولیس بعد از ۱۲ هفته غیبت، اجازه حضور در ورزشگاه را داشتند و با شور و هیجان خاصی تیم محبوب خود را تشویق کردند. در این دیدار حدود ۵ هزار نفر با حضور در ورزشگاه بازی را از نزدیک تماشا کردند.

در دقایقی از بازی، هواداران پرسپولیس یاد علی انصاریان و مهرداد میناوند را زنده نگه داشتند.

پیش از آغاز بازی زمانی که حنیف عمران‌زاده مربی آلومینیوم قصد داشت به سمت نیمکت برود از خبرنگاران پرسید که چرا بخشی از جایگاه تماشاگران پوشانده شده است که متوجه شد این جایگاه درحال تعمیر است. او در ادامه گفت: «سال ۱۴۵۰ این جایگاه آماده می‌شود».

هواداران پرسپولیس با شعار «یحیی امپراتور» سرمربی تیم خود را تشویق کردند.

در دقیقه ۳۸، زمانی که دیاباته درون محوطه جریمه آلومینیوم نقش بر زمین شد، داور اعتقادی به خطا و اعلام ضربه پنالتی نداشت و این تصمیم او منجر به اعتراض شدید یحیی گل‌محمدی شد. روی این صحنه هواداران پرسپولیس هم علیه داور شعار سر دادند.

در دقیقه ۴۲، بعد از برخورد علیرضا بیرانوند با میلاد فخرالدینی، داور مسابقه دروازه‌بان پرسپولیس را اخراج کرد که این موضوع با اعتراض شدید پرسپولیسی‌ها همراه بود. گل‌محمدی اعتقاد داشت پیش از صحنه خطا فخرالدینی در موقعیت آفساید به توپ رسیده است. روی این صحنه افشین پیروانی به کنار تصویربردار کنار زمین رفت و صحنه آفساید را یکبار دیگر مرور کرد. روی این صحنه هم هواداران پرسپولیس به شدت علیه داور شعار سر دادند.

بعد از سوت پایان بازی در نیمه اول، عوامل دو تیم پرسپولیس و ملوان با همدیگر درگیر شدند که با وساطت طرفین غائله جمع شد.

۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۱
کد خبر: 38806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha