قیمت خانواده پژو صعودی شد / قیمت خودروهای خانواده پراید ریخت + قیمت خودروها

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از جهش قیمت خودروهای پژو است به طوری که در بین این خودروها ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ امروز به ۴۴۱ میلیون تومان رسیده و ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ نیز به ۴۶۱ میلیون تومان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، امروز شاهد تغییرات عجیبی در بازار خودرو هستیم به طوری که خودروهای ایران خودرو مانند پژو و دنا با افزایش چشمگیر قیمت روبه رو بودند و در سوی دیگر قیمت خودروهای سایپا مانند پراید و کوییک با ریزش همراه بودند.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز در ۲۴ ساعت گذشته تغییر چندانی نداشت و با حدود ۵۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ نیز به ۷۳۵ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن با قیمت ۶۸۱ میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ به ۵۸۰ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز به ۵۹۰ میلیون تومان رسید.

پژو پارس lx مدل ۱۴۰۱ امروز به ۵۵۷ میلیون تومان و پژو پارس lx مدل ۱۴۰۰ نیز امروز به ۵۳۵ میلیون تومان رسید.

ریزش قیمت عجیب خودروهای خانواده پراید

در بین خودروهای پراید، مدل ۱۱۱ آن امروز با کاهش ۱۵ میلیون تومانی به ۳۰۰ میلیون تومان رسید و مدل ۱۳۱ آن نیز با ۳ میلیون تومان افزایش امروز با قیمت ۲۸۸ میلیون تومان فروخته می‌شود. پراید ۱۵۱ نیز افزایش قیمت داشت به طوری که مدل ۱۴۰۱ آن با ۲ میلیون تومان افزایش به ۲۵۳ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز با ۴ میلیون تومان افزایش به ۲۴۴ میلیون تومان رسید.

خودروی کوییک دنده‌ای معمولی مدل ۱۴۰۰ با کاهش ۵ میلیون تومانی به ۳۰۰ میلیون تومان رسید و کوییک مدل ۱۴۰۱ نیز با کاهش ۸ میلیون تومانی به ۳۱۰ میلیون تومان رسید.

خودروی کوییک اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر و با قیمت ۳۹۹ میلیون تومان معامله می‌شود و مدل ۱۴۰۱ آن نیز بدون تغییر با همان قیمت ۴۰۹ میلیون تومان معامله می‌شود.

افزایش قیمت خودروهای دنا و سمند

خودروهای دنا در ۲۴ ساعت گذشته گران شدند به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ از ۶۱۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۶۲۸ میلیون تومان رسیده است. و مدل ۱۴۰۰ آن نیز به ۶۰۰ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ نیز به ۷۵۰ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ آن نیز ۷۲۰ میلیون تومان شد.

در بین خودروهای سمند تغییری قیمتی رخ نداد و قیمت سمند LX EF۷ مدل ۱۴۰۰ با همان قیمت ۴۵۰ میلیون تومان معامله می‌شود و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با قیمت ۴۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
کد خبر: 38792
منبع: فردای اقتصاد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha