تفریح عجیب امباپه و اشرف حکیمی در مهمانی شبانه + عکس

کیلیان امباپه و اشرف حکیمی، دو ستاره پی اس جی، در مهمانی شامی که در آن حضور داشتند با گوشی مشغول تماشای بازی رئال مادرید بودند.

به گزارش پایگاه تحلیلی رادار اقتصاد، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و با نتیجه ۱-۳ برابر این تیم به پیروزی رسید. دو تیم در وقت‌های قانونی بازی به تساوی ۱-۱ رسیدند اما در وقت اضافه این تیم کارلو آنچلوتی بود که با دو گل کریم بنزما و وینیسیوس جونیور موفق شد حریف را از سر راه بردارد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.
با این حال به نظر می‌رسد که این تنها بازیکنان رئال مادرید نبودند که نگرانی بسیاری برای این بازی داشتند و حتی داوید آلابا و اورلین شوامنی که مصدوم بودند هم در ورزشگاه حاضر شدند تا این دیدار جذاب را تماشا کنند. تصاویر منتشر شده از مهمانی شامی که بازیکنان پاری سن ژرمن در آن حضور داشتند نشان می‌دهد که امباپه و حکیمی از طریق گوشی ستاره فرانسوی به دقت در حال تماشای این بازی و دنبال کردن این نتیجه هستند.

1795399


این تصاویر بار دیگر موجی از شایعات را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته و بسیاری از کاربران به علاقه شدید امباپه به رئال مادرید اشاره دارند که باعث شده او حتی وقتی در کنار هم تیمی‌هایش در مراسمی حضور دارد هم از طریق گوشی مشغول تماشای بازی حساس رئال باشد.

۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶
کد خبر: 38564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha