پست جدید عباس جدیدی درباره حواشی اخیر / قماربازی های سیاسی را بیشتر درک می کنم + عکس

عباس جدیدی در یک استوری جالب پاسخ برخی موضوعات اخیر را داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، عباس جدیدی قهرمان شهیر کشتی که اخیرا مصاحبه اش درباره حضور همزمان کامران قاسم پور و حسن یزدانی در یک وزن المپیکی و تشبیه آن با تیم ملی کشتی در دهه ۹۰ با واکنش های مختلف مواجه شده بود، امروز یک استوری دیگر منتشر کرد. جدیدی نوشته :

مصادره کردن نظرات به حق کارشناسی به سود خود و موج سواری با موضوعات روزمره سیاسی در فضای مجازی مرزهای«حق ،باطل ،عقلانیت و اخلاقیات »را بی رنگ می‌کند.
«وظیفه نمایندگان ادوار گذشته ‌و حال مجلس در برابر رای اعتماد ملت قانع کردن مردم جهت اجرا یا انحراف از برنامه توسعه کشور ، چگونه بستن و کجا رفتن بودجه های سالیانه، بی ارزش شدن پول ملی، نظارت بر چگونه خرج کردن سرمایه ملی برای حل تنگناهای معیشتی خصوصا دهک های ضعیف،کم درامد،اقشار کارگر،که کشف تازه و پنهانی نیست می‌باشد»و غفلت از این مسئولیت حاکمیتی و مطالبه گری به حق مردم و افکار عمومی سبب معاونت عده ای پستو نشین خانه های تاریک برای دامن زدن به دو قطبی کردن جامعه را مهیا می‌کند. که دمیدنشان در تنور بی اعتمادکردن مردم علیه مردم گشایش وسامانی هم در بهبود اوضاع ایجاد نمیکند. اکبر اقای فلاح عزیز تحمل بی اخلاقی و حقه بازی های دنیای سیاست یک شبه ره صد ساله این فضا را نشانم داده ، و قماربازی های سیاسی را کمی بیشتر از جنابعالی لمس می‌کنم (مصداق بیرون آوردن آدرس باشگاه کارگران از بایگانی راکت و عزیز شدن یک باره جنابعالی نزد کسانی که از المپیک بارسلون تا شروع همین شلوغی های سیاسی . حتی حاضر نبودند منسوبین شما را هم در نیمکت ذخیره کادر فنی فدراسیون کشتی بنشانند برایم تعجب اور است)بگذریم . اما در ارائه نظرات کارشناسی بنده فرمودید نزدیک شدن به نام کسانی که در زمین نتانیاهو بازی می‌کنند و برای روز مبادا گیرین کارت امریکا را در جیب ساعتی شان ذخیره کردند خط قرمز مردم است .با کنش گری و مطالبات به حق این مردم سیاست زده که فقر و گرانی ، تبعیض . اختلاس و فاصله طبقاتی ودر انتها علت وچرائی تحمل جنگ‌های ترکیبی امانشان را بریده کمی در تعارض و نقض غرض به نظر میاید.در هوش و ذکاوت ،عدالت خواهی و ‌مردمی بودن جنابعالی شکی ندارم و دغدغه بنده از تماشای پلشتی های نمایش سیاست بازان کمتر از جنابعالی نیست.

پست جدید عباس جدیدی درباره حواشی اخیر / قماربازی های سیاسی را بیشتر درک می کنم + عکس

۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
کد خبر: 38386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha