ادعای جنجالی کریمی قدوسی؛وزیر حسن روحانی در زندان است!

رییس دفتر روحانی در دولت دوازدهم گفت: «اگر یکی از اعضای دولت و وزرا در زندان بودند قطعا من در جریان قرار می‌گرفتم اما هیچ کس در زندان نیست.»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از اعتماد باز هم ادعایی تازه از سوی کریمی قدوسی حاشیه ساز شد . ظهر روز گذشته بود که توییتی با این محتوا که «یکی از وزرای دولت روحانی که با اکبری جاسوس معدوم شده انگلیس در ارتباط بوده، هم‌اکنون در زندان است»، از صفحه رسمی کریمی‌قدوسی نماینده اصولگرای مجلس یازدهم رسانه‌ای شد.

توییتی که مجموعه‌ای مبهم از داده‌های نامشخص را مطرح می‌کرد بدون اینکه توضیح خاصی درباره آن بدهد. بلافاصله پس از انتشار این توییت، این پرسش در میان کاربران دست به دست چرخید که منظور از وزیر زندانی دولت روحانی کدام وزیر است؟در ادامه این ابهام نیز مطرح شد که اگر یکی از وزرای دولت روحانی ارتباطی با اکبری داشته است، چرا مقامات انتظامی و امنیتی نسبت به این ارتباط واکنشی نشان نمی‌دهند و او را بازداشت نمی‌کنند؟

پرسش مهم‌تر این بود که کریمی‌قدوسی چرا اطلاعات خود را در اختیار مقامات مسوول کشور نگذاشته و آن را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است. واکنش کاربران به این توییت اما مجموعه‌ای از دیدگاه‌های متفاوت بود. برخی دیگر از کاربران هم اشاره می‌کردند که ممکن است این دیدگاه در ادامه برخی دیگر از اتهامات بدون پشتوانه که در گذشته توسط کریمی‌قدوسی عنوان شده بود، مطرح شود. تحلیلی که ساعاتی بعد مشخص شد چندان دور از واقعیت هم نیست. ساعاتی پس از توییت کریمی‌قدوسی بود که منیبان به نقل از محمود واعظی خبری را منتشر کرد که داده‌های اطلاعاتی تازه‌ای را در خصوص این ادعا مطرح می‌کرد. رییس دفتر روحانی در دولت دوازدهم گفت: «اگر یکی از اعضای دولت و وزرا در زندان بودند قطعا من در جریان قرار می‌گرفتم اما هیچ کس در زندان نیست.» اظهاراتی که نشان می‌داد دیدگاه‌های مطرح شده از سوی نماینده اصولگرای مجلس ریشه در واقعیت ندارد.

محمود واعظی، رییس دفتر حسن روحانی در دولت دوازدهم، با ادعای کریمی‌قدوسی مبنی بر اینکه یکی از وزرای دولت روحانی اکنون به دلیل ارتباط با علیرضا اکبری در زندان به سر می‌برد، گفت: اکبری با هیچ‌یک از وزرای ما ارتباطی نداشت. او ارتباط محدودی با دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی داشت که به دولت مربوط نمی‌شود. او افزود: این آقایی که این ادعا را مطرح کرده قبلا هم ادعاهای دیگری داشته که هیچ‌کدام اثبات نشده است. واعظی در پایان گفت: اگر یکی از اعضای دولت و وزرا در زندان بودند قطعا من در جریان قرار می‌گرفتم، اما هیچ‌کس در زندان نیست و او اولین نفری است که چنین ادعایی دارد.پس از این اظهارنظر واعظی اما بسیاری از کاربران این موضوع را مطرح کردند، چرا دستگاه‌های مسوول درباره این نوع ادعاهای بدون پشتوانه واکنش مناسب نشان نمی‌دهند و فرد مطرح‌کننده این ادعاها را مورد پیگیرد قرار نمی‌دهند؟

۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 38364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha