آلوز در زندان، پایان کابوس‌وار اسطوره برزیلی! / قضیه چیست؟

قاضی پرونده دنی آلوز روز گذشته حکم به زندانی شدن او داد چرا که ترس از فرار این بازیکن از اسپانیا وجود داشت. در صورت اثبات اتهامات، دوران زندان او طولانی‌مدت خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ورزش سه، روز گذشته خبر شوکه‌کننده‌ای توسط رسانه‌های اسپانیایی منتشر شد مبنی بر اینکه دنی آلوز، ستاره سابق بارسلونا، به اتهام تعرض جنسی به یک زن و پس از تفهیم اتهام توسط پلیس بارسلونا بازداشت شده است.

1690249

قضیه از چه قرار است؟

سه هفته پیش یک زن جوان با خبر کردن پلیس محلی ادعا کرد که دنی آلوز در یک باشگاه شبانه در بارسلونا به وی تعرض کرده و سپس محل را ترک کرده است. این زن که بسیار عصبی و آشفته بود، به قرارگاه پلیس منتقل و طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، در ادامه به محلی امن نیز منتقل شد. نشریه ABC نوشته بود که از او آزمایش های پزشکی نیز به عمل آمده و یکی از دوستان او نیز به عنوان شاهد به پلیس گزارش داده است.

1793604

بازداشت دنی آلوز

بلافاصله پرونده‌ای برای این مدافع سابق بارسا تشکیل شد و هفته گذشته اعلام شد که تحقیقات در این باره به صورت رسمی توسط دادستانی و پلیس اسپانیا آغاز شده است.

1793675

دادگاه شماره 15 بارسلونا اعلام کرد که این شکایت را به صورت رسمی به ثبت رسانده و قصد دارد تحقیقات کاملی را برای روشن شدن صحت ادعای مطرح شده از سوی این زن که هویتش فاش نشده انجام دهد.

آلوزر که تمامی اتهامات را رد کرده، دیروز پس از تفهیم اتهام در قرارگاه پلیس شهر بارسلونا، دستگیر شد. دنی آلوز سپس با ماشین پلیس به دادگاه منتقل شد و در نهایت قاضی تصمیم گرفت که او بدون قرار وثیقه، باید زندانی شود.

1793438

چرا حکم به زندان موقت؟

قاضی اعلام کرد که خطر فرار از سوی آلوز وجود دارد و در صورت این اتفاق، امکان پرهیز از اقدام قانونی وجود خواهد داشت. قاضی به دلیل توان مالی بالای آلوز، ملیت دوگانه برزیلی و اسپانیایی او و به دلیل اقامتش در مکزیک دستور به زندانی شدن موقت آلوز داد و او در بازداشتگاه "برایانز 1" شهر بارسلونا شب را پشت سر گذاشت. علاوه بر این، برزیل توافقنامه استرداد با اسپانیا ندارد، که این خطر را افزایش می دهد که بازیکن برزیلی سعی کند از اسپانیا فرار کند و به کشور مبدأ خود پناه ببرد، بدون اینکه برزیل مجبور به بازگرداندن او باشد.

1778173

مجازات احتمالی
دنی آلوز با اتهام تعرض و حمله به یک زن مواجه است. روز گذشته ال پریودیکو فایل صوتی اظهارات شاکی را منتشر کرد که در آن او ادعا می کرد، آلوز پس از سیلی زدن به وی تعرض کرده است. پس از آخرین اصلاحات قانونی در اسپانیا، مجازات‌ تعرض بین 4 تا 12 سال حبس خواهد بود و بسته به نظر قاضی مدت زمان حبس مشخص خواهد شد.

پوماس و فسخ با آلوز

به دنبال این اتفاق، باشگاه پوماس مکزیک اعلام کرد که قرارداد این بازیکن فسخ شده است؛ قراردادی که تابستان امسال میان دنی آلوس و باشگاه مکزیکی منعقد شده بود. دنیا تیره و تار تر از همیشه برای مدافع سابق بارسا و تیم ملی برزیل شده است.

۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 38328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha