تماشاگران به ورزشگاه بر می‌گردند + فیلم

تماشاگران فوتبال در آستانه بازگشت به ورزشگاه‌ها از هفته دوم دور برگشت لیگ برتر هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از ورزش سه، عبور از پیک کرونا و کاهش مبتلایان به کووید ۱۹ شرایطی به‌وجود آورد تا هواداران فوتبال در ایران بتوانند طی هفته‌های پایانی فصل گذشته لیگ برتر به ورزشگاه‌ها برگردند، اما بنابر دلایل مختلف ازجمله آلودگی هوا امسال هم مسابقات بدون تماشاگر شد و این روند تا پایان دور رفت ادامه داشت که مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال به این مسئله ورود کرد.

در هفته‌های گذشته برخی مسابقات لیگ برتر از جمله یک مسابقه تراکتور و همچنین تعدادی از دیدارهای لیگ یک با حضور تماشاگران برگزار شد و حالا رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرده باید همه مسابقات با ورود هواداران به استادیوم‌ها انجام شود و وزارت کشور نیز موافقت خود را با این موضوع ابراز نموده است.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای مهم به سازمان لیگ فوتبال در این زمینه نوشت: "با توجه به‌نظر مساعد وزارت محترم کشور مبنی‌بر زمینه‌سازی مناسب برای ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها در هفته‌های آتی، خواهشمند است به کلیه باشگاه‌های لیگ برتر اعلام کنید که با هماهنگی و اقدامات لازم در این باره به عمل آید. لازم است و هرچه سریع‌تر نتیجه برنامه‌ریزی‌های آتی در این‌ باره را به اطلاع اینجانب برسانید."

با این حساب به‌زودی شاهد بازگشت تماشاگران به استادیوم‌ها برای تماشای بازی‌های فوتبال خواهیم بود و بعد از چندین ماه غیبت تماشاگران در بازی‌های لیگ برتر، بار دیگر این رقابت‌ها در حضور هوادران در ورزشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

موضوعی که می‌تواند به پویایی بیشتر لیگ و جذابیت‌های آن اضافه کند. در روزهایی که پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر است و سپاهان و تراکتور نمایشی توام با رضایت هوادارانشان ارائه می‌کنند و استقلال که مدافع عنوان قهرمانی است، همچنان در کورس قرار دارد و ملوان و نساجی قادر به میزبانی از هواداران خود در ورزشگاه‌هایشان هستند، بدون شک این مهم به برگزاری هرچه بهتر مسابقات لیگ منجر خواهد شد.»

مهدی تاج که پس از بازگشت به فدراسیون فوتبال وعده بازگشت دوباره تماشاگران به ورزشگاه‌ها را داده بود، در روزهای گذشته به‌شدت این مسئله را پیگیری کرده و بعید نیست از هفته هفدهم لیگ برتر دوباره مسابقات با حضور هواداران انجام شود.

۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
کد خبر: 38295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha