بیرانوند ویروسی شد و هیچ کس نفهمید!

دروازه‌بان پرسپولیس می‌گوید به دلیل بیماری با این تیم تمرین نداشته اما رسانه‌ها متوجه غیبت او در تمرینات نشده بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته شانزدهم لیگ‌برتر گفت: به هواداران بزرگ پرسپولیس تبریک می‌گویم. برد بسیار خوبی کسب کردیم. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید بازی آخر نیم فصل را خوب تمام و بازی اول نیم فصل دوم را خوب شروع کند. بازی سختی بود. به تارتار تبریک می‌گویم چرا که بازیکنان جوان خوبی داشت که در زمین برای ذوب‌آهن بازی کردند.

بیرانوند ادامه داد: در نیمه اول تیم ذوب‌آهن بهتر از ما بود اما خدا را شکر در نیمه دوم بهتر شدیم و موقعیت‌های خوبی را ثبت کردیم. در این بازی می‌توانستیم با ۲ یا ۳ گل پیروز میدان باشیم. بازیکنان تیم به من لطف دارند. در طول بازی وظیفه دارم که به آنها تذکر دهم و اینکه آنها به من چیزی نمی‌گویند از بزرگی آنهاست. دروازه‌بان آخرین نفر است و همه چیز را می‌بیند و من به آنها تذکر می‌دهم که در موقعیت‌های خود درست قرار بگیرند.

او از بیماری خود قبل از این بازی پرده برداشت و گفت: به پرسپولیس تبریک می‌گویم. من ۳ یا ۴ روز مانده به بازی، با تیم تمرین نکردم و هیچ رسانه‌ای به آن اشاره نکرد. این نشان می دهد که خبرهای این تیم مانند سالهای قبل از باشگاه به بیرون درز نمی‌کند چون هیچ خبرنگاری نمی‌دانست من تمرین نداشتم. همچنین به یحیی تبریک می گویم. بدنم ویروسی شده بود و مجبور بودم در خانه استراحت کنم و چهار روز کنار بازیکنان نبودم. خوشحالم کسی نیست که زودتر خبرهای باشگاه را به گوش همه برساند.

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس در واکنش به اینکه گفته می‌شود او پیش از فصل پیشنهاد ۱۰۰ میلیاردی از یک باشگاه برای دو فصل داشته است، تأکید کرد: دنبال حاشیه هستند! هیچ‌کس با من تماس نگرفته است!

دروازه بان تیم پرسپولیس در خصوص حضور تماشاگران در استادیوم گفت: از خدایمان است که هواداران در ورزشگاه حضور داشته باشند. برای من بازی‌های بدون تماشاگر مانند بازی‌های دوستانه بودند. آقای تاج سه بار مصاحبه کرده و گفتند که هواداران حاضر خواهند شد. واقعا جای هواردان خالی است و امیدوارم از هفته‌های بعدی هواداران باشند.

او در پایان اظهار کرد. نعمتی و پاکدل زحمات زیادی برای تیم کشیدند. نعمتی بازیکن بزرگ پرسپولیس بوده و یکی از بازیکنانی است که در ۲ فینال آسیا حضور داشت. جای او خالی بود و قبل از بازی با او تماس گرفتیم و دلتنگ او هستیم. قطعا آنها بهترین تصمیم گیری را برای آینده خود خواهند داشت.

۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۶
کد خبر: 38276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha