پخش زنده سوپرکاپ جذاب ایتالیا / اینتر - آث میلان در ریاض؛ امشب ساعت ۲۲:۳۰ + لینک پخش زنده

دو تیم میلانی امشب دربی و رویارویی جذاب خود را در قالب سوپرکاپ ایتالیا در ریاض برگزار خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های اینترمیلان و آس میلان از ساعت ۲۲:۳۰ در ریاض در سوپرکاپ ایتالیا به مصاف یکدیگر می‌روند.

لینک تماشای بازی آ ث میلان و اینترمیلان امروز

دو غول کالچو استراحت کوتاهی پس از سری آ دارند تا در دویست و سی و چهارمین دربی دلا مادونینا به مصاف یکدیگر بروند - نراتزوری ۸۵ برد و رقبای روسونری آن‌ها ۷۹ برد به دست آورده‌اند - اما این دومین دیدار سوپرکاپ بین آن‌هاست.

تنها دربی قبلی میلان در رقابت‌های سوپرکاپ ایتالیا به آگوست ۲۰۱۱ بازمی‌گردد، زمانی که روسونری با گل‌های زلاتان ابراهیموویچ و کوین پرینس بواتنگ پس از گلزنی وسلی اسنایدر برای اینتر، با نتیجه ۲-۱ به مربیگری مکس آلگری پیروز شد.

اکنون، پس از پیروزی در لیگ در آغاز سپتامبر، میلان اکنون می‌تواند بازی‌های متوالی را در برابر سرسخت‌ترین دشمنان خود برای اولین بار از همان سال به پیروزی برساند.

دو گل رافائل لیائو در برتری ۳-۲ آن‌ها در سن سیرو بسیار مهم بود، اما قهرمان اسکودتو اکنون باید این ترفند را در محیط بسیار متفاوت تکرار کند: عربستان سعودی، جایی که ورزشگاه ملک فهد میزبان جدیدترین مسابقات این دو باشگاه‌ خواهد بود.

شاگردان استفانو پیولی به طور تصادفی راهی سوپرجام شده‌اند، اما پس از کسب برتری مقابل رم، آخر هفته گذشته تساوی ۲-۲ مقابل لچه به دست آوردند.

با این وجود، روسونری پس از شکست ۵-۱ یوونتوس در روز جمعه، ۹ امتیاز با ناپولی صدرنشین سری آ فاصله دارد، بنابراین اگر می‌خواهند قهرمانی خود را حفظ کنند، فضای زیادی برای جبران در نیم فصل دوم دارند.

اینتر که قرار است در سومین فینال بین دو تیم بزرگ میلانی رقابت کند - پس از کوپا ایتالیا ۱۹۷۷ و سوپرجام ۱۲ سال پیش - به شدت به دنبال اولین پیروزی است.

نراتزوری پس از شکست یوونتوس در کوپا در بهار گذشته، با پیروزی ۴-۲ در وقت های اضافه در رم، اکنون قصد دارند برای اولین بار از سال ۲۰۰۶ سوپرجام‌های متوالی را از آن خود کنند.

IMG_20230118_105534_878

اینتر با پیروزی مقابل ورونا در روز شنبه خود را برای انجام این کار آماده کرد. آن‌ها هشت تا از ۱۰ بازی آخر خود را در لیگ برتر بردند - از جمله مقابل ناپولی که قبلا شکست ناپذیر بود.

دیدار هفته گذشته کوپا ایتالیا مقابل پارما تقریباً با خجالت اینزاگی به پایان رسید، اما تیم او با شکست دادن تیم سری B که تا دقیقه ۸۸ پیش بود، در وقت‌های اضافه به مرحله یک چهارم نهایی رسید.

این امر به موفقیت‌های سرمربی اینتر در کسب جام‌ها ادامه می‌دهد، که نه تنها آن‌ها را امسال به مرحله حذفی لیگ قهرمانان رساند، بلکه در هر سه مسابقه سوپرجامی خود نیز به عنوان سرمربی پیروز شده است: دو مسابقه با لاتزیو و یکی برای اینتر.

۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
کد خبر: 38195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha