ادارات و مدارس این شهرها امروز سه‌شنبه تعطیل هستند

ادامه بارش برف در تعدادی از استان‌های کشور موجب برودت هوا و افت فشار گاز در این استان‌ها شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در حالی که ادارات و مدارس برخی استان‌ها در سه روز ابتدایی هفته تعطیل شدند، بر اساس تصمیم استانداری‌ها و جهت صرفه‌جویی در مصرف گاز، تعطیلی برخی ادارات و سازمان، بانک‌ها و مدارس در نقاطی از کشور ادامه دارد.

ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس برخی استان‌های کشور روز سه‌شنبه ۲۷ دی‌ماه تعطیل یا غیرحضوری شدند.

مدارس استان سمنان تعطیل شد

جانشین ستاد مدیریت بحران استان سمنان گفت: فعالیت مراکز آموزشی با تأسیسات گرمایشی که سوخت گاز مصرف می‌کنند همچنان به‌صورت غیرحضوری و در بستر شاد صورت می‌گیرد.

همه ادارات، در همه شهرستان‌های استان سمنان روز سه‌شنبه نیز مانند امروز فعالیت خود را با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز می‌کنند.

اداره‌های خراسان جنوبی تعطیل شد

به منظور حفظ پایداری شبکه گاز و مدیریت مصرف انرژی تمامی اداره‌های دستگاه‌های اجرایی استان ( ۲۷ دی) نیز تعطیل است و به صورت دورکاری فعالیت خواهند داشت.

اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی تعطیل شد و مدارس غیرحضوری

استانداری خراسان رضوی: اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان برای روز سه‌شنبه، ۲۷ دی ماه طبق روال چند روز گذشته به دلیل سرما و یخبندان ملزم به دورکاری شدند.

فعالیت مراکز آموزشی اعم از مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه‌ها تا آخر هفته جاری تعطیل و به‌صورت مجازی انجام خواهد شد. همچنین امتحانات کلیه دانشگاه‌ها نیز برگزار نمی‌شود.

مدارس استان فارس سه‌شنبه ۲۷ دی‌ماه تعطیل است

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری فارس گفت: به دنبال صدور اخطار قرمز هواشناسی مبنی بر بارش شدید و رگبار باران در روز سه‌شنبه ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۱ در استان فارس، ستاد مدیریت بحران استان تصمیم به تعطیلی آموزش حضوری در مدارس این استان گرفت.

مدارس کردستان تعطیل شد

بنا به پیشنهاد ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و موافقت استاندار کردستان تمام مدارس روستایی و شهری مقطع پیش‌دبستانی و ابتدایی شهرستان‌های سنندج ـ کامیاران ـ دیواندره ـ قروه ـ دهگلان و بیجار در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۷ و ۲۸دی ماه جاری در هر دو شیفت صبح و عصر به صورت غیرحضوری و در بستر فضای مجازی شاد برگزار می‌شود.

مدارس بوشهر تعطیل شد

کوروش دهقان در جلسه مدیریت بحران استان بوشهر از استقرار سامانه بارشی در استان خبر داد و اظهارکرد: بر اساس پیش‌بینی انجام شده بارش باران این سامانه گسترده است.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی بارش‌های رگباری و احتمال آبگرفتگی معابر سه‌شنبه ۲۷ دی آموزش در مدارس همه مناطق استان در نوبت‌های صبح و بعدازظهر غیرحضوری خواهد بود.

۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۵
کد خبر: 38135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha