سوپرکاپ ایتالیا هم فردا در ریاض برگزار می شود

بازگشت روملو لوکاکو، مارسلو بروزوویچ و سمیر هاندانوویچ روحیه اینتر را برای تقابل با سوپرکاپ بالا برده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از فوتبال ایتالیا، اینتر و میلان چهارشنبه ۲۸ دی باید در سوپرکاپ ایتالیا برابر هم به میدان بروند. این دیدار قرار است در عربستان برگزار شود. میلان قهرمان فصل قبل رقابت‌ها بود و اینتر نیز توانست جام حذفی ایتالیا (کوپا ایتالیا) را به دست بیاورد.

اعضای تیم اینتر برای فینال سوپرکاپ ایتالیا مقابل میلان با تمام نفرات خود راهی عربستان شدند و بر این اساس روملو لوکاکو و مارسلو بروزوویچ نیز که در هفته‌های اخیر آماده بازی نبودند، راهی عربستان سعودی شدند. این دو در کنار سمیر هاندانوویچ، دروازه‌بان تیم به دلیل مصدومیت از بازی نراتزوری در سری آ مقابل هلاس ورونا محروم شدند.
سوپرکاپ ایتالیا هم فردا در ریاض برگزار می شود

اینتر پس از پیروزی دراماتیک ۲ بر یک مقابل یوونتوس در سال گذشته، تشنه حفظ سوپرجام ایتالیا خواهد بود. در طرف مقابل میلان از سال ۲۰۱۶ که یوونتوس را در ضربات پنالتی شکست داد، قهرمان نشده است و امیدوار است با پیولی یک جام دیگر به دست بیاورد و نتایج ضعیف هفته های اخیر را به دست فراموشی بسپارد.

روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی سخت کار کرده است تا به موقع بتواند به بازی برسد. این در حالی است که هافبک کروات احتمالاً روی نیمکت خواهد نشست و انتظار نمی‌رود هاندانوویچ نیز در ترکیب باشد.

سوپر کاپ ایتالیا از سال ۱۹۸۸ آغاز شد و به صورت تک بازی انجام می‌شود. این دیدارها اغلب در کشور ایتالیا برگزار شده است. این مسابقه دو بار در آمریکا، یک بار در لیبی، چهار بار در چین، ۳ بار در عربستان و دو بار در قطر برگزار شده است و اکنون برای چهارمین بار به میزبانی عربستان برگزار می‌شود.

یوونتوس با ۹ مقام قهرمانی، پرافتخارترین تیم در این مسابقات است.

۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۴:۱۳
کد خبر: 38129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha