پخش زنده هندبال ایران و اسپانیا در قهرمانی جهان؛ امروز دوشنبه ساعت ۲۳:۰۰ + لینک پخش

تیم ملی هندبال مردان ایران در سومین دیدار خود از رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ به مصاف تیم اسپانیا خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی مردان ایران در سومین دیدار خود از رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ لهستان امروز دوشنبه ۲۶ دی ماه ساعت ۲۳:۰۰ (به وقت تهران) به مصاف تیم اسپانیا خواهد رفت.

لینک پخش زنده بازی تیم های ملی هندبال ایران و اسپانیا

مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان از ۲۱ دی به میزبانی مشترک لهستان و سوئد آغاز شد. تاکنون هر تیم دو بازی از مرحله گروهی انجام داده و تنها یک دیدار دیگر برای تعیین تکلیف تیم‌های صعودکننده به دور دوم باقی مانده است.

تیم ملی ایران در گروه A این مسابقات با شیلی، مونته‌نگرو و اسپانیا همگروه است. شاگردان وویوویچ در یک بازی سخت و نفس‌گیر مقابل شیلی با نتیجه ۲۵ بر ۲۴ به پیروزی رسیدند و در یک دیدار پایاپای برابر مونته‌نگرو با حساب ۳۱ بر ۳۴ شکست خوردند.

ملی‌پوشان ایران با دو بازی و کسب ۲ امتیاز در رده سوم گروه خود بعد از اسپانیا و مونته‌نگرو قرار دارند و باید در آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل تیم اسپانیا به میدان بروند.

اسپانیا یکی از با ثبات‌ترین تیم‌های هندبال در دهه گذشته و قهرمان چندین دوره مسابقات قهرمانی جهان و قهرمانی اروپا است. آنها ۴ مدال برنز المپیک، ۲ طلا و ۲ برنز قهرمانی جهان، ۲ طلا، ۵ نقره و ۲ برنز قهرمانی اروپا را در کارنامه دارند.

تیم ملی اسپانیا در دو دیدار اول خود در این مسابقات مقابل مونته‌نگرو با حساب ۳۰ بر ۲۵ و برابر شیلی با نتیجه ۳۴ بر ۲۶ به پیروزی رسیدند و ۴ امتیازی شدند.

هدایت تیم ملی اسپانیا از سال ۲۰۱۶ به عهده جوردی ریبرا است و او تا المپیک ۲۰۲۴ پاریس نیز با این تیم ادامه خواهد داد. هر چند نسل طلایی این تیم مثل رائول انترریوس و یا ویران مورس، دانیل سارمینتو، جولن آگویناگالد از تیم ملی اسپانیا خداحافظی کرده‌اند اما ریبرا استعدادهای جدیدی را به تیم وارد کرده است.

گونزالو پرز د وارگاس دروازه‌بان، الکس دوجشبایف بغل راست و آلیکس گومز گوش راست بازیکنان کلیدی این تیم هستند. آن‌ها قصد دارند که چهارمین مدال خود را در این مسابقات کسب کنند. آنها در پنج دوره گذشته هیچ گاه به کمتر از رتبه هفتم نرسیده‌اند.

در ششمین روز از مسابقات قهرمانی جهان دیدار تیم‌های ملی ایران و اسپانیا دوشنبه ۲۶ دی از ساعت ۲۳:۰۰ در سالن تائورون آرنا شهر کراکوف لهستان انجام خواهد شد.

بیست و هشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان از ۲۱ دی تا ۹ بهمن به میزبانی مشترک لهستان و سوئد در حال برگزاری است. در دور گروهی این مسابقات ۳۲ تیم در قالب ۸ گروه با هم دیدار خواهند کرد که در پایان این مرحله سه تیم نخست راهی دور دوم خواهند شد.

* برنامه روز ششم مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان دوشنبه ۲۶ دی:

گروه A: مونته نگرو – شیلی ساعت ۲۰:۳۰

گروه B: اسلونی – فرانسه ساعت ۲۰:۳۰

گروه C: برزیل – کاپ وردا ساعت ۲۰:۳۰

گروه D: کره جنوبی – ایسلند ساعت ۲۰:۳۰

گروه A: ایران – اسپانیا ساعت ۲۳:۰۰

گروه B: لهستان – عربستان ساعت ۲۳:۰۰

گروه C: اروگوئه – سوئد ساعت ۲۳:۰۰

گروه D: مجارستان – پرتغال ساعت ۲۳:۰۰

۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
کد خبر: 38121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha