تمام مدارس استان تهران فردا دوشنبه غیرحضوری شد/ امتحانات نهایی برگزار می‌شود

با توجه به شرایط جوی و بارش برف و همچنین تشدید برودت هوا و لغزندگی معابر، آموزش در تمام مدارس مناطق نوزده گانه تهران و مدارس شهرستان‌های استان تهران به صورت غیر حضوری انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: با توجه به شرایط جوی و بارش برف و همچنین تشدید برودت هوا و لغزندگی معابر، آموزش در تمام مدارس پایتخت در روز دوشنبه ٢۶ دی‌ماه به صورت غیرحضورس انجام می‌شود.

امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه(دروس مانده )، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم متوسطه و ایجاد سابقه تحصیلی برای ورود به آموزش عالی و ترمیم نمرات دروس نهایی شاخه چ‌های تحصیلی و امتحانات هماهنگ استانی سوم متوسطه فنی و حرفه ای (۳-۳-۵) و پایه نهم بزرگسالان، داوطلبان آزاد، آموزش از راه دور، ارزشیابی جامع، دی ماه ۱۴۰۱ طبق برنامه اعلامی برگزار خواهد شد.

ارزشیابی و امتحانات داخلی نوبت دی ماه ۱۴۰۱ دوره های تحصیلی، در ایام آموزش غیرحضوری برگزار نمی‌شود و زمان برگزاری امتحانات داخلی این ایام، توسط مدیر واحد آموزشی متعاقبا به اولیا و دانش آموزان اطلاع رسانی خواهد شد.

اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز اعلام کرد: به علت بارش برف، برودت هوا و یخبندان، فعالیت و آموزش در همه مدارس دولتی و غیردولتی، کانون‌های فرهنگی، اردوگاه‌ها، پژوهش‌سراها، دارالقرآن‌ها و فضاهای آموزشی و تربیتی شهرستان‌های استان تهران در روز دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ تعطیل و کلاس‌های درس به صورت غیرحضوری در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

امتحانات نهایی پایه دوازدهم طبق برنامه برگزار خواهد شد.

۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴
کد خبر: 38081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha