پخش زنده ال‌کلاسیکوی امشب در ریاض؛ دیدار رئال مادرید - بارسلونا امروز یکشنبه ۲۵ دی ساعت ۲۲:۳۰ + لینک پخش زنده

رئال مادرید امشب در سوپرکاپ اسپانیا مقابل بارسلونا به میدان می‌رود تا شاهد یکی دیگر از ال‌کلاسیکوهای ناب اسپانیا این بار در ریاض باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در سوپرکاپ اسپانیا امروز یکشنبه ۲۵ دی ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف یکدیگر می‌روند.

علاقمندان به فوتبال اسپانیا می توانند این بازی را از طریق لینک زیر ببینند:


لینک پخش زنده بازی رئال مادرید و بارسلونا

رئال و بارسا این بار در فینال سوپرکاپ/ ال‌کلاسیکوی صحرایی!

رئال و بارسا در حالی یکشنبه شب در فینال سوپرکاپ اسپانیا در ریاض عربستان به مصاف هم می‌روند که شاگردان ژوای به دنبال گرفتن انتقام شکست بازی رفت در لالیگا و بازیکنان آنچلوتی به دنبال تکرار بُردهای خود هستند.

به گزارش ایرنا، ریاض عربستان این روزها میزبان سوپرکاپ اسپانیا است. دو مسابقه نیمه نهایی چهارشنبه شب و پنج شنبه شب برگزار شد و تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا با برتری برابر والنسیا و رئال بتیس در ضربات پنالتی به فینال سوپر کاپ راه پیدا کردند تا شاهد یک ال‌کلاسیکو در بازی نهایی باشیم.

رئال و بارسا این بار در فینال سوپرکاپ/ ال‌کلاسیکوی صحرایی!

رئال و بارسا این بار در فینال سوپرکاپ/ ال‌کلاسیکوی صحرایی!

طبق برنامه یکشنبه شب از ساعت ۲۲ رئال و بارسا در فینال سوپرکاپ اسپانیا به مصاف هم می‌روند، دو تیمی که در لالیگا نیز رقابت نزدیکی برای قهرمانی در فصل جاری دارند و رده‌های اول و دوم جدول را به خودشان اختصاص داده‌اند.بارسا با ۴۱ امتیاز صدرنشین است و رئال با ۳۸ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

حالا این دو مدعی همیشگی لالیگا، این بار دوباره در سوپرجام به هم رسیده‌اند تا پس از سه ماه که از آخرین مصاف دو تیم می‌گذرد، یک ال‌کلاسیکوی جذاب دیگر در انتظار هواداران فوتبال دنیا باشد.

رئال و بارسا آخرین بار ۲۴ مهر در اولین ال‌کلاسیکوی فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ و در هفته نهم لالیگا به مصاف هم رفتند. در این مسابقه شاگردان کارلو آنچلوتی ۳ بر یک برابر بارسا در سانیتاگو برنائو به پیروزی رسیدند تا برنده ال‌کلاسیکوی دور رفت لالیگا لقب بگیرند.

رئال و بارسا این بار در فینال سوپرکاپ/ ال‌کلاسیکوی صحرایی!

با توجه به برتری دو تیم در نیمه نهایی سوپرکاپ برابر حریفان‌شان، حالا پیش از ال کلاسیکوی دور برگشت در لالیگا، یک بار دیگر دو تیم یک‌شنبه شب در ریاض برابر هم قرار می‌گیرند. نبردی که بار دیگر سبب خواهد شد که هواداران فوتبال در سراسر دنیا ساعت‌هایشان را برای تماشای این بازی جذاب کوک کنند تا تماشای نبرد جذاب شاگردان ژاوی و آنچلوتی را از دست ندهند.

رئال و بارسا، دی ماه سال گذشته در نیمه نهایی سوپرکاپ هم با هم روبرو شده بودند که این مسابقه با برتری ۳ بر ۲ مادریدی‌ها به پایان رسید.

باید به انتظار نشست و دید در فینال سوپرکاپ بارسا می‌تواند انتقام باخت در ال کلاسیکوی دور رفت و نیمه نهایی سال گذشته را بگیرد یا باز هم این رئال خواهد بود که با پیروزی مسابقه را به پایان می‌رساند.

۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 38073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha