یاران قدوس بالاتر از لیورپول و چلسی!

برنتفورد در شب نیمکت‌نشینی ملی‌پوش ایرانی خود به برتری مقابل بورنموث رسید.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در یکی از بازی‌های هفته بیستم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال برنتفورد که سامان قدوس را در ترکیب خود نمی‌دید و روی نیمکت داشت، از ساعت ۲۱ شنبه شب در ورزشگاه اختصاصی خود مقابل تیم رده هفدهمی بورنموث قرار گرفت.

ایوان تونی، ستاره و بهترین گلزن این فصل برنتفورد در دقیقه ۳۹ از روی نقطه پنالتی دروازه بورنموث را باز کرد تا یاران قدوس نیمه اول را با پیروزی پشت سر بگذارند و مثل دیدارهای اخیرشان بازنده به رختکن نروند.

برنتفورد که حمایت ۱۷ هزار نفری تماشاگران خودی را در این مسابقه داشت، در نیمه دوم هم کنترل بازی را در دست گرفت و توانست یک گل دیگر بزند و در نهایت به پیروزی دو بر صفر مقابل بورنموث دست پیدا کند و سومین پیروزی پیاپی در لیگ جزیره را جشن بگیرد.

1791621

یاران قدوس که آخرین شکست خود را در هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس مقابل استون ویلا متحمل شدند و پس از آن سه مساوی ازجمله دیدار با تاتنهام و سه پیروزی برابر منچستر سیتی، لیورپول و وستهم داشتند، در تقابل با بورنموث هم موفق شدند همین روند فوق‌العاده را دنبال کنند و سه امتیاز را بگیرند.

تیم فوتبال برنتفورد با کسب پیروزی دو بر صفر مقابل بورنموث که هفتمین پیروزی فصل آنها بود، با یک بازی بیشتر نسبت به لیورپول و چلسی، بالاتر از این تیم‌ها قرار گرفت و با ۲۹ امتیاز در رتبه هشتم جدول لیگ جزیره ایستاد.

سامان قدوس، هافبک ایرانی برنتفورد که هفته گذشته در دیدار جام حذفی مقابل وستهم حضور کامل در زمین داشت، در دیدار برابر بورنموث تا پایان نیمکت‌نشین بود و نتوانست دهمین بازی فصل خود در لیگ برتر انگلیس را انجام دهد.

۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
کد خبر: 38056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha