عابدزاده، سد پونفرادینا مقابل تنریف

دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا ستاره تیمش در جریان تساوی مقابل تنریف بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، امیر عابدزاده پس از اینکه تجربه بازی برای تیم ملی ایران در سه مسابقه مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ را به دست نیاورد، در چهار دیدار پیاپی برای پونفرادینا اسپانیا در لالیگا ۲ فقط یک باخت همراه تیمش داشت و دو کلین‌شیت و یک برد هم تجربه کرد که این روند شنبه شب هم برای او تداوم داشت.

عابدزاده در شانزدهمین بازی فصل خود برای پونفرادینا، در ترکیب ابتدایی دیدار مقابل تنریف قرار گرفت و در حالی که حریف آنها برای کسب پیروزی خانگی و صعود به نیمه بالای جدول لالیگا ۲ تلاش می‌کرد، بهترین بازیکن تیمش بود و عملکردی داشت تا هیچ توپی وارد دروازه‌شان نشود.

1791645

تیم فوتبال پونفرادینا از ساعت ۲۱ شنبه شب در ورزشگاه هلیودورو رودریگوئز لوپز مقابل تنریف رده هفدهمی قرار گرفت و در حالی که امیر عابدزاده را درون دروازه داشت، یکی از دیدارهای هفته بیست و سوم لالیگا ۲ اسپانیا را انجام داد.

یاران عابدزاده پس از تجربه پیروزی دو بر یک هفته گذشته مقابل ویارئال B در مسابقه خارج از خانه مقابل تنریف هم شکست‌ناپذیر بودند و به تساوی بدون گل رضایت دادند تا ۲۵ امتیازی شوند و بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به راسینگ سانتاندر در جایگاه نوزدهم جدول لالیگا ۲ اسپانیا بایستند و شانس صعود یک پله‌ای را از دست بدهند.

1791646

دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا که پیش از این در ۱۵ مسابقه در لالیگا ۲ اسپانیا چهار کلین‌شیت داشت، در دیدار برابر تنریف نیز با سه مهار تماشایی، سه خروج موفق، دو دفع توپ داخل محوطه جریمه و ۱۳ شوت بلند صحیح از ۳۳ ضربه ارسال شده، عملکرد درخشانی داشت و بهترین نفر در تیمش و دومین بازیکن برتر زمین از نظر آماری بود.

۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
کد خبر: 38055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha