جنجال حقوق نجومی دختر دهه‌هشتادی عضو شورای شهر تهران + عکس

براساس تصمیمات گرفته شده فیش حقوقی این خانم ماه آینده اصلاح می‌شود و براساس جدولی که در شورا وجود دارد باید حقوق و مزایا دریافت کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد اخباری مبنی بر اینکه دختر دهه هشتادی یکی از اعضای شورای شهر تهران حقوق ۳۳ میلیونی از شورا دریافت میکند در فضای مجازی منتشر و همین خبر جنجال‌های زیادی را به همراه داشت.در همین زمینه «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با فارس گفت: جنجال حقوق نجومی دختر دهه‌هشتادی عضو شورای شهر تهران + عکسکسی که عضو شورای شهر می‌شود می‌توانند رییس دفترش را با خودش بیاورد. این عضو شورا هم دخترش را برای این کار با خود به شورای شهر آورد.جنجال حقوق نجومی دختر دهه‌هشتادی عضو شورای شهر تهران + عکسبه دلیل اینکه رییس دفتر یک سری وظایف خاص دارد جایگاهش بالاتر از یک کارمند است اما براساس تصمیمات گرفته شده فیش حقوقی این خانم ماه آینده اصلاح می‌شود و براساس جدولی که در شورا وجود دارد باید حقوق و مزایا دریافت کند.جنجال حقوق نجومی دختر دهه‌هشتادی عضو شورای شهر تهران + عکسوقتی خبر حقوق ۳۳ میلیونی این خانم جوان را دیدم موضوع را پیگیری کردم و گفتند این فرد حقوق معوقه داشته و به همین دلیل این میزان حقوق را دریافت کرده است، حالا اینکه چرا این فرد حقوق معوقه داشته باید بررسی شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که ⁧ فاطمه منصورلی⁩ دختر دهه هشتادی ⁧ نرگس معدنی‌پور⁩ ریاست کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با حقوق ۳۳ میلیونی در دبیرخانه شورای شهر تهران مشغول به فعالیت است.

حقوق نجومی دختر دهه‌هشتادی در شورای شهر!

ماجرای حقوق نجومی دختر ۲۰ ساله عضو شورای شهر - پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا

جنجال حقوق نجومی دختر دهه‌هشتادی عضو شورای شهر تهران + عکس

۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
کد خبر: 38037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • mm IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      واکنش شورا، انقلابی و شرافتمندانه نبود فساد اگر درون نظام نباشد اینگونه حرامخوری را توجیه کردن دیگر ندارد
    • ناشناس - شورا IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      0 0
      لطفا از آقای چمران درخواست شود درب شورای شهر را برای راستی آزمایی به روی خبرنگاران با شرف باز کند این دختر خانم / ژن خوب یکی از چهل و پنجاه نفری است که با این تیم ولایی به پرسنل شورای شهر اضافه شده اند. این صرفا و صرفا فیش حقوق این چهل و پنجاه نفر است ، که کارانه ماهانه ، شارژ بن کارت، پاداشهای ماهانه و سه ماهه و... و.. که رقم دریافتی این چهل و پنجاه نفر را به بیش از دو برابر این ارقام می رسانند. البته پاداش معادل سه ماه حقوق پایان سال / عیدی نیز باید به این ارقام اضافه شود. جهت مزید اطلاع این مسبوق به سابقه است و در ادوار مختلف این تکرار و موارد جدید اضافه شده . لطفا توجه داشته باشید از لحاظ فنی و حسابداری این ارقام در فیش حقوق منتشر شده نمی تواند صرفا برای یک شخص خاص در نظر گرفته شود. البته این در بعضی از وزارتخانه ها و سازمان ها دولتی و خصولتی نیز رایج و معمول است مثل سازمان سرمایه گذاری وزارات دارایی ، سازمان مالیاتی ، سازمان خصوصی سازی ، اموال تملیکی ، ذیحسابی و... آقای زاکانی ، آقای رییسی کجاست عدالت
    • ژن بد IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      0 0
      همین ی مورد برای ته کشیدن امیدم کافی بود.