حضور نامزد رونالدو در مرکز خرید لاکچری در ریاض + عکس

انتشار تصویری از ژست عجیب و متفاوت جورجینا همسر رونالدو در یک فروشگاه بزرگ عروسک فروشی در ریاض بلوایی را در رسانه های خارجی فوتبال به پا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، به نظر می رسد امکانات فوق لاکچری کشور عربستان بیشتر از آنکه برای رونالدو هیجان انگیز باشد، برای جورجینا و فرزندان اش چشم گیر بوده است.

چرا که در روزهای اخیر جورجینا با انتشار تصاویری از مراکز تجاری برج مشهور دبی و خرید های پر زرق و برق اش رضایت اش از حضور در عربستان را رسما اعلام کرده است.

البته این در حالی است که روز گذشته منتشر شدن تصویری از جورجینا با لباسی نامتعارف در میان شهر ریاض با واکنش های منفی اغلب کاربران سعودی مواجه شده است.

جورجینا این بار وسط یک عروسک فروشی در ریاض بلوا به پا کرد
با این حال ساعاتی پیش همسر رونالدو تصویری از خودش با یک ژست عجیب و متفاوت در یک فروشگاه لاکچری عروسک فروشی در عربستان منتشر کرده است.

به اعتقاد اغلب کاربران شبکه های اجتماعی چهره خندان جورجینا اشاره به این دارد، که او به شدت از میزبانی فوق العاده عربستان راضی ست و آنجا را به بهشت تشبیه کرده است.

افشای جنجالی زندگی شخصی جورجینا

دایی جورجینا، خسوس هرناندس، که می‌گوید وقتی پدر جورجینا به دلیل توطئه قاچاق مواد مخدر در زندان بود من او را بزرگ کردم، جورجینا را به خاطر فراموش کردنش «شیطان» خطاب می‌کند.

او می‌گوید: شاید جورجینا از ما خجالت می‌کشد و تصور می‌کند از ما بهتر است چرا که ما زندگی لوکسی مانند او نداریم. من هیچوقت تقاضایی از او نکردم، از وقتی فهمیدم با رونالدو رابطه دارد شاید یک یا دوبار با من تماس گرفته باشد.

دیگران هم ناراحت هستند. خواهر ناتنی جورجینا که ۳۳ ساله است می‌گوید: وقتی تولد پسرم بود و از جورجینا خواستم که اگر می‌تواند از کریستیانو بخواهد که پیراهنی را برای پسرم امضا کند، جورجینا گفت «نه» چون نمی‌خواست مزاحم رونالدو که در تعطیلات بود بشود.

جورجینا در خاکا که شهری در شمال شرقی اسپانیا است بزرگ شد و دوران کودکی سختی داشت.

مادرش آنا ماریا هرناندس با پدر آرژانتینی جورجینا به نام «خورخه» بعد از مهاجرتش به اسپانیا آشنا شد. اما یک روز قبل از تولد پنج سالگی جورجینا، پدرش به دلیل توطئه قاچاق بیش از ۱۰۰ هزار پوند کوکائین از اسپانیا دستگیر شد.

۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
کد خبر: 38029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha