سیلی جنجالی سرمربی تیم ملی والیبال به گوش بازیکنش  + فیلم

عرفان جلالی‌نژاد، بازیکن هراز به حواشی به‌وجودآمده در رابطه با او و بهروز عطایی واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از "ورزش سه"، در دیدار این هفته دو تیم مس رفسنجان و لبنیات هراز آمل بود که شاهد یک سری اتفاقات عجیب و غریب و جنجالی بودیم که شاید مهم‌ترین آن‌ها به سرمربی تیم هراز یعنی بهروز عطایی و بازیکن این تیم، عرفان جلالی‌نژاد اختصاص داشت.

فیلم صحنه جنجالی سیلی زدن بهروز عطایی را ببینید:

ماجرا از این قرار بود که اعتراضات جلالی‌نژاد به داور بازی، با سیلی محکم بهروز عطایی به این بازیکن همراه شد که این موضوع در روزهای اخیر حواشی زیادی را به‌وجود آورد و خیلی هم در رابطه با آن صحبت شد.

در همین راستا، عرفان جلالی‌نژاد در صفحه اینستاگرام خود به این حواشی واکنش نشان داده است. او تصویری از خود و بهروز عطایی را در صفحه خود به اشتراک گذاشت و نوشت: «نقطه‌ای که امروز در آن ایستاده‌ام، شاید در دامنه آرزوهایم باشد؛ اما به باور همراهی و اعتماد شما میسر شد. جوش و خروش یاوری که همواره برای بلندپروازی‌های بیشتر به این بال‌های خسته‌ جسارت پرواز می‌داد. پدر، مخرج مشترک تمام واژه‌هایی است که برای من معنای اصیلِ حمایت، رشد، رفیق، معلم و مربی را زنده می‌کند.

اینکه ما یک خانواده‌ایم و شما بزرگ این خاندان. شمایی که همیشه از ناملایمات زمانه، راه ملایم‌تری به‌سمت سعادت کشیدید. شمایی که هیچ‌وقت مغلوب منطق فیلم‌نامه‌ها نشدید و هر بار فرزندانتان را در شمایل یک برنده جان‌سخت و پرطاقت، به برداشت‌هایی پایانی رساندید. جنگیدن شانه به شانه شما، افتخار ماست امپراطور!»

1791328

این موضوع در روزهای اخیر حواشی زیادی را به وجود آورده و حتی مهم‌ترین سایت والیبالی دنیا یعنی world of volley هم در گزارشی این اتفاق رخ داده در لیگ برتر والیبال ایران را تحلیل کرد. در واقع می‌توان گفت که سیلی جنجالی سرمربی تیم ملی به بازیکنش بازتاب جهانی داشته است.

البته جلالی نژاد با انتشار این پست نشان داد که هیچ گونه اختلافی وجود ندارد و رابطه او با بهروز عطایی کاملا خوب است. از طرف دیگر خود سرمربی هراز آمل و البته تیم ملی والیبال ایران در روزهای اخیر تصمیم به سکوت گرفته و هیچ اظهار نظری در این باره انجام نداده است. با این وجود باید منتظر ماند و دید که آیا عطایی بالاخره سکوت خود را درباره این ماجرا را خواهد شکست یا خیر.

1791203

۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
کد خبر: 38025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • Justice IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      1 0
      خطاب به اونایی که ازین کار وقیحانه اقای مربی دفاع میکنن: فرض کن بچه بزرگ کنی تو این گرونی و بدبختی بفرستی ورزشکار بشه خون جگر بخوری که تو تلوزیون ببینی رو بچت دست بلند کنن عطایی اینکارو میکنه فردا یه مربی درجه سه داخلی هم الگو بر میداره دخترا/پسرای مردمو میزنه تو مسابقات داخلی انتخای نونهالان رشته اسکیت مربی عه خانم جوری زد تو گوش بازیکن نونهال که دختره همتیمیم تا دو هفته‌گوشش سوت میکشید علتش ام فقط این بود که دختره ۸ ساله چون خورده بود زمین گریه میکرد !