ادارات، مدارس و دانشگاه‌های استان تهران فردا تعطیل شد/ بانک‌ها باز هستند

معاون مدیریت توسعه و منابع استانداری تهران گفت: به دلیل برودت هوا و با هدف مدیریت مصرف گاز، تمام ادارات و سازمان های این استان فردا شنبه (۲۴ دی) تعطیل هستند و مدارس نیز به صورت غیرحضوری فعالیت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد با توجه به برودت سرما و کاهش دما و جهت مدیریت بهینه مصرف گاز، فردا ادارات، مدارس و دانشگاه‌های استان تهران تعطیل شد.

قدرت‌الله شفیقی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران در رابطه با وضعیت تعطیلی ادارات استان تهران اظهار کرد: با توجه به برودت سرما و کاهش دما و جهت مدیریت بهینه مصرف گاز، همچنین به خاطر جلوگیری از افت فشار گاز و رعایت حال مردم خصوصا در استان‌های شمالی و شمال شرقی، فردا تمام دستگاه‌های اجرایی استان تهران تعطیل می‌باشند.

وی ادامه داد: همچنین کلیه مراکز آموزشی و مدارس و دانشگاه‌ها، به جز مقطع پایه ۱۲ به علت امتحانات سراسری، فردا تعطیل هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران شفیقی افزود: ساعات کلیه شعب بانکی نیز از ساعت ۹ تا ۱۳ است. واحدهای ستادی بانک ها، به جز واحدهای پشتیبان که کارشان رائه سرویس‌های غیرحضوری است، تعطیل هستند.

شفیقی گفت: کلیه سیستم های گرامیشی اداران دولتی، اعم از گازی، برقی و گازوئیلی باید خاموش باشند.

۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
کد خبر: 37998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha