برد سخت بارسا مقابل بتیس/ الکلاسیکو در فینال سوپرکاپ اسپانیا + فیلم خلاصه بازی

بارسلونا با پیروزی مقابل بتیس به فینال سوپرکاپ اسپانیا رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، بارسلونا و رئال بتیس بامداد جمعه در چارچوب سوپرکاپ ۴ جانبه اسپانیا در ورزشگاه ملک فهد ریاض به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی بارسلونا به پایان رسید. این دیدار در پایان ۱۲۰ دقیقه به تساوی ۲، ۲ رسیدند و در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۲ به سود بارسا تمام شد تا شاهد الکلاسیکو در فینال سوپرکاپ اسپانیا باشیم.

در دقیقه ۴۰ این دیدار عثمان دمبله روی پاس پدری فرار کرد و دمبله هم پس از عبور از مدافع پیش رویش به لواندوفسکی پاس داد تا این بازیکن پس از این که یک بار شوتش به مدافع بتیس برخورد کرد، دروازه این تیم را روی شوت دوم باز کرد.

با این حال در دقیقه ۷۷ حرکت ترکیبی بازیکنان بتیس به لوییس هنریکه رسیده که این بازیکن با یک سر توپ زیبا مدافع مقابلش را دریبل کرد و با پاسی به موقع توپ را به نبیل فکیر رساند تا این بازیکن با ضربه‌ای دقیق دروازه بارسا را باز کند تا بازی در ۹۰ دقیقه با تساوی یک، یک به پایان برسد و به وقت‌های اضافه برود.

بارسلونا در جریان ۹۰ دقیقه دو گل دیگر توسط لواندوفسکی و پدری به ثمر رساند اما توسط VAR آفساید اعلام شد.

در دقیقه ۹۳ وقت اضافه آنسو فاتی توپ سرگردان پشت محوطه جریمه را با شوتی زیبا وارد دروازه بتیس کرد، اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۱۰۱ مورون روی پاس لوییس هنریکه با ضربه پشت پا دروازه بارسا را باز کرد تا بازی دوباره به تساوی کشیده شود.

در دقایق ۱۱۸ گواردادو با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

در ضربات پنالتی لواندوفسکی، کسیه، فاتی و پدری برای بارسلونا و خوسه و مورون برای بتیس گل‌زنی کردند و خوانمی و کاروالیو ضربه پنالتی‌شان را از دست دادند.

۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
کد خبر: 37985

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha