معاملات خُرد سهام در قله ۱۰ همتی + نمودار

اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر ۱۰ هزار و ۱۵۶ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۸ هزار و ۴۴۸ میلیاردی هفته پیشین، رشد ۲۰ درصدی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در معاملات هفته اخیر میانگین ارزش معاملات خرد سهام به قله ۱۰ هزار میلیارد تومانی صعود کرد و میانگین روزانه آن ۲۰ درصد بیشتر از هفته پیشین بود.

در اولین روز کاری هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم ۸ هزار و ۵۷۰ میلیارد تومان بالغ شد. روز یکشنبه ۱۰ هزار و ۴۴۳ میلیارد شد و روز دوشنبه به رقم ۱۰ هزار و ۵۷۶ میلیارد تومان رسید. روز سه‌شنبه ارزش معاملات خرد به رقم ۱۰ هزار و ۶۶۶ میلیارد تومان افزایش یافت.

در آخرین روز کاری هفته نیز ارزش معاملات خرد به ۱۰ هزار و ۵۲۵ میلیارد تومان رسید که نسبت به روز قبل افت اندکی داشت و توانست در محدوده ۱۰ همتی باقی بماند.

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر ۱۰ هزار و ۱۵۶ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۸ هزار و ۴۴۸ میلیاردی هفته پیشین، رشد ۲۰ درصدی داشته است.

در هفته اخیر نمادهای خودرو و خگستر صدرنشین جدول معاملات بودند و بیشترین ارزش معاملات بازار را داشتند. شستا و خساپا نیز در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

در جدول حجم معاملات نیز شستا و دی صدرنشین بودند و نمادهای خودرو، خگستر و خساپا رده‌های بعدی را داشتند.

بورس

۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
کد خبر: 37966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha