ادارات و مدارس کدام استان‌ها چهارشنبه ۲۱ دی تعطیل است؟

برودت هوا در روز چهارشنبه برخی از ادارات و مدارس در استان‌های کشور را تعطیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد با توجه به بارش برف و برودت هوا برخی از ادارات، مدارس و مراکز آموزشی در استان‌های کشور چهارشنبه بیست و یکم دی تعطیل شده است.

تمامی مدارس استان همدان تعطیل است

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان اعلام کرد،به علت بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر عمومی تمامی مقاطع تحصیلی در مدارس سراسر استان چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ در نوبت "صبح و بعدازظهر" تعطیل و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.

امتحانات نهایی کشوری پایه دوازدهم و امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم طبق برنامه اعلام شده برگز خواهد شد.

همه ادارات البرز تعطیل هستند

کاوه حدادپور، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز با بیان این که چهارشنبه، ۲۱ دی‌ماه همه ادارات البرز به دلیل مدیریت مصرف انرژی تعطیل هستند، گفت: آموزش مدارس به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود، اما امتحانات نهایی و دانشگاه‌ها برقرار است.

ادارات، بانک‌ها و مراکز آموزشی استان اصفهان چهارشنبه و پنج‌شنبه تعطیل شدند

منصور شیشه فروش،مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: کلیه ادارات، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و مراکز آموزشی استان اصفهان در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۱ و ۲۲ دی با هدف مدیریت مصرف انرژی تعطیل شدند. این تصمیم با هدف مدیریت مصرف انرژی در استان و با توجه به شرایط جوی و برودت شدید دما در روزهای پایانی هفته اتخاذ شده است.

ادارات و مراکز آموزشی کردستان تعطیل شد

پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان اعلام کرد: ادارات، دستگاه‌های اجرایی، مدارس و مراکز آموزشی کردستان روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۱ و ۲۲ دی ماه) به علت برودت هوا تعطیل است.

مدارس و دانشگاه‌های گیلان غیر حضوری است

بر اساس اعلام ستاد مدیریت جهادی گاز، فعالیت تمامی مدارس و مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌های گیلان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه جاری به صورت غیرحضوری خواهد بود.

تعطیلی مدارس در برخی از شهرستان‌های استان سمنان

با کاهش محسوس دمای هوا، مدارس ابتدایی شهرستان‌های شاهرود و میامی فردا چهارشنبه ۲۱ دی ماه تعطیل است.

تعطیلی برخی مدارس شهرستان راور استان کرمان در پی بارش برف و باران

روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان راور اعلام کرد، مدارس دوره ابتدایی، متوسطه اول در بخش کوهساران، مدارس ابتدایی، متوسطه اول و دوم منطقه فیض آباد و مدارس ابتدایی روستاهای بخش مرکزی از جمله خورند، بغیجان و ریحان چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ تعطیل می‌باشند.

مدارس منطقه سیستان تعطیل شد

روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان زابل اعلام کرد: با اشاره به کاهش محسوس دما، باد شدید و رگبار پراکنده، با عنایت به هماهنگی به عمل آمده و تصمیمات متخذه ستاد بحران استان روز چهارشنبه مورخ ۲۱ / ۱۰ / ۱۴۰۱ در حوزه سیستان نحوه آموزش حضوری به غیر حضوری تغییر یافت.

۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۶
کد خبر: 37891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha