تهدید عجیب عباس جدیدی از سوی منصور برزگر

سرمربی سابق تیم ملی نسبت به ادعای عباس جدیدی در خصوص اعمال سلیقه در اعزام تیم به المپیک ۲۰۰۰ سیدنی واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، بحث اعمال سلیقه در اعزام تیم ملی کشتی آزاد به بازی‌های المپیک ۲۰۰۰ سیدنی در ۲ دهه گذشته همواره جای شبهه برای طرفدران این رشته بوده و در چند روز گذشته عباس جدیدی نیز مطالبی در این زمینه بیان کردند. آنان اعمال نظر شخصی را موجب تغییر وزن دانستند.

عباس جدیدی چند روز پیش در گفت وگویی اعلام کرده بود: برزگر، خادم و صنعتکاران این‌ها آمدند امیر خادم را یک جوری وارد تیم ملی در المپیک سیدنی کردند که نتیجه‌اش این شد که نه امیررضا خادم مدال گرفت، نه علیرضا حیدری و نه من. در صورتی که دست به ما نمی‌زدند هم علیرضا حیدری طلا می‌گرفت و هم من. ۲ طلای المپیک سیدنی را این آقایان با تصمیم گیری غلط به باد دادند.

منصور برزگر سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در المپیک ۲۰۰۰ سیدنی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا در واکنش به سخنان عباس جدیدی گفت: بهتر است دهانم را باز نکنم، زیرا در این صورت عباس جدیدی حرفی برای گفتن نخواهد داشت او می‌داند من می‌خواهم از چه چیزی صحبت کنم.

پیشکسوت و سرمربی اسبق تیم ملی این را هم گفت: عباس جدیدی بهتر است آن شبی که به خانه ما آمد به خاطر بیاورد. من هنوز شاهد آن شب را دارم.

جواب عباس جدیدی به برزگر: بگم‌بگم مال احمدی‌نژاد بود

در همین ارتباط عباس جدیدی هم پاسخ تندی به برزگر داده است.
پیشکسوت کشتی آزاد ایران در واکنش به صحبت های منصور برزگر گفت: دوره بگم بگم‌ها برای زمان احمدی نژاد بود و الان تریبون آزاد وجود دارد و الان هرکس هرچه دارد باید بگوید و طرف مقابل هم جوابیه می‌دهد.

عباس جدیدی در پاسخ صحبت‌های منصور برزگر سرمربی سابق تیم ملی کشتی گفت: احترام زیادی برای بزرگترهای خودم قائل هستم اما من منظور ایشان را متوجه نمی‌شوم. در هرحال مختار است آن طور که دوست دارد صحبت کند اما آقای برزگر باید بداند دوره بگم بگم‌ها تمام شده و برای زمان احمدی نژاد و شگرد او بود. الان تریبون آزاد وجود دارد و نظر ایشان اگر کارشناسی باشد برای من قابل احترام است ولی این طور صحبت‌ها دوره‌اش تمام شده است؛ الان هر کس هرچه دارد باید بگوید و طرف مقابل هم جوابیه می‌دهد و بهترین قضاوت مختص به مردم است.

او افزود: اگر مصاحبه‌ای کردم حرف‌هایم از نگاه شخصی نبوده؛ یک نقل تاریخی درباره به تصمیمات اشتباهی که در اوزان 97 و 85 کیلو می‌گیرند دادم و نظر کارشناسی دادم بنابراین روی سخنم نه با کسی بوده و نه خصومت شخصی دارم بلکه همه با هم دوست هستیم. من یک نظر کارشناسی کشتی دادم و در کنار آن موضوعات گذشته خودم را مطرح کردم حالا اگر به کسی برمی‌خورد و یا کج اندیشی می‌شود باید به تفکر خودشان نگاه و نسبت به آن تجدید نظر کنند وگرنه قصد بی احترامی به کسی ندارم و نمی‌خواهم کسی را زیر سوال ببرم.

ملی پوش سابق کشتی آزاد در ادامه تصریح کرد: دو نفر می‌توانند در یک مناظره یا میزگرد در کمال احترام در جهت استفاده و بهره‌مندی مخاطب نقد و بررسی کنند نه اینکه خدایی نکرده جهت مجادله؛ هیچ مشکلی نیست و هرکس هر صحبتی دارد من حاضرم در هر برنامه ای مثل دو کارشناس گفت و گو را قانع کنیم و در بین صحبت‌ها تلاش داشته باشیم بیینده و جامعه کشتی بهره مند شوند نه متشنج چون التهاب دادن کار اشتباهی است.

جدیدی در پایان صحبت‌های خود گفت: اگر کار خوبی کردیم جامعه کشتی از این کار خوب ایده بگیرد و اگر کار ما خطا بوده باید مطرح کنیم تا جامعه کشتی درس بگیرند تا تکرار نشود.

عباس جدیدی چند روز پیش گفته بود:" برزگر، خادم و صنعتکاران این‌ها آمدند امیر خادم را یک جوری وارد تیم ملی در المپیک سیدنی کردند که نتیجه‌اش این شد که نه امیررضا خادم مدال گرفت، نه علیرضا حیدری و نه من. در صورتی که دست به ما نمی‌زدند هم علیرضا حیدری طلا می‌گرفت و هم من. ۲ طلای المپیک سیدنی را این آقایان با تصمیم گیری غلط به باد دادند.

منصور برزگر سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در المپیک ۲۰۰۰ سیدنی در واکنش به سخنان عباس جدیدی گفت: بهتر است دهانم را باز نکنم، زیرا در این صورت عباس جدیدی حرفی برای گفتن نخواهد داشت او می‌داند من می‌خواهم از چه چیزی صحبت کنم.عباس جدیدی بهتر است آن شبی که به خانه ما آمد به خاطر بیاورد. من هنوز شاهد آن شب را دارم.

۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
کد خبر: 37817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha