تاج: با مراکش رابطه دیپلماتیک نداریم ولی خیلی مرد هستند

رییس فدراسیون فوتبال گفت: در مقابل نام خلیج فارس، اینفانتینو موضع خود را دارد اما موضع ما هم قاطع است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مهدی تاج در مراسم تجلیل از ورزشکاران جوانمرد درباره حضور در این مراسم اظهار کرد: این مراسم به نام حاج قاسم سلیمانی برگزار شد و من هم مثل بقیه روسای فدراسیون در این مراسم شرکت کردم.

او درباره موفقیت تیم ملی مراکش در جام جهانی و پرچم فلسطین که در دستان بازیکنان این تیم دیده می‌شد، عنوان کرد: برد مراکش در جام جهانی را در هر مرحله به رییس فدراسیون و بازیکنان این تیم تبریک گفتیم و روی سایت فدراسیون هم گذاشتیم. ما با این کشور روابط دیپلماتیک نداریم اما وظیفه خودم دانستم از این ملت تشکر کنم چون واقعا مرد هستند. دوست داشتم به فینال بیایند اما نشد.

رییس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری مسابقاتی با عنوان جعلی برای خلیج فارس در عراق عنوان کرد: ما در این رابطه و قبل از واکنش وزیر ورزش و جوانان، موضع مشخصی داشتیم و این کار را محکوم کردیم و به فیفا هم اعتراض و نگرانی‌مان را اعلام کردیم. دستور دادم همه بازی‌های جام حذفی هم به نام "خلیج فارس" برگزار شوند. ما باید با مسئولان فیفا صحبت کنیم. اینفانتینو مواضع خود و ما هم مواضع خودمان را داریم. موضع قاطع، وظیفه ما بود.

۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۵
کد خبر: 37816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha