بازیکن سابق پرسپولیس بازداشت شد + جزئیات

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران به جرم حمل کوکائین بازداشت شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از"ورزش سه"، هر جا که نام آنتونی استوکس باشد، یک جنجال بزرگی پیرامون او وجود دارد. مهاجم ۳۴ ساله و سابق تراکتور و پرسپولیس که چند وقتی است دنیای فوتبال را کنار گذاشته است، این بار نام او با یک حاشیه عجیب دیگر در رسانه ها مطرح شده است؛ حمل کوکائین!

روزنامه سان انگلیس خبر داده که آنتونی استوکس، مهاجم سابق آرسنال، پس از تعقیب و گریز با پلیس، دستگیر شده و نزدیک به چهار هزار پوند کوکائین در خودروی او کشف شده است.

این فوتبالیست پرحاشیه در خودرویی حضور داشته که از دست مأمورین پلیس فرار کرده اما در نهایت و پس از تعقیب و گریز، بازداشت شده است. گفته می شود که این حادثه دیروز در منطقه کراملین در زادگاه استوکس و در شهر دوبلین ایرلند رخ داده است.

پس از توقف خودروی آنتونی استوکس، او به همراه یک نفر دیگر دستگیر شدند. پودرهای کوکائین نیز از خودروی آنها کشف و ضبط شد. دیلی میل نیز نوشته که پلیس دوبلین قبل از اینکه این دو نفر ماشین را رها کرده و پیاده فرار کنند، در سمت جنوب دوبلین دستگیر شدند.

1789219

سخنگوی پلیس ایرلند در رابطه با آنچه که "عملیات اطلاعاتی رهبری شده" نامید، گفت: یک گشت پلیس در ساعات اولیه روز جمعه ۶ ژانویه، دو مرد بالای ۳۰ سال را در رابطه با حوادث رانندگی خطرناک در دوبلین دستگیر کرده است. همچنین مقداری مواد مخدر از خودرو آنها کشف شد.

این سخنگوی پلیس ادامه داد: هر دو مرد در ایستگاه کراملین گاردا، بر اساس بخش ۴ قانون عدالت کیفری ۱۹۸۴، بازداشت شده و در این رابطه متهم شدند. آنها پس از دستگیری، به قید وثیقه آزاد شده اند و قرار است در تاریخ بعدی که اعلام خواهد شد، در دادگاه حاضر شوند.

آنتونی استوکس که در سال ۲۰۱۸ به تراکتور پیوست، پس از ۲۴ بازی و به ثمر رساندن سیزده گل، از این تیم جدا شد. او سپس با انتقالی جنجالی توسط باشگاه پرسپولیس به خدمت گرفته شد و پس از انجام تنها سه بازی و در ایام شیوع ویروس کرونا، این تیم را ترک کرد و توانست مبلغ قراردادش را هم از سرخپوشان بگیرد.

این بازیکن پرحاشیه پیش از این نیز به دلیل حواشی فراوان از جمله آزار و اذیت همسرش در دادگاه حضور پیدا کرده بود. او سابقه بازی در آرسنال، سلتیک، بلکبرن، ساندرلند و کریستال پالاس را در کارنامه دارد.

۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۳
کد خبر: 37764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha