نواب ابراهیمی آشپز جنجالی بازداشت و به اوین منتقل شد + تصاویر

نواب ابراهیمی سرآشپز ایرانی به اتهام توهین به سردار قاسم سلیمانی بازداشت شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از همشهری آنلاین نواب ابراهیمی سرآشپز ایرانی به اتهام توهین به سردار قاسم سلیمانی بازداشت شده است. آنگونه که همشهری خبر داده او در سالگرد ترور سردار سلیمانی طرز تهیه یک غذا را در اینستاگرام خود آموزش داده که این موضوع به مثابه توهین تلقی شده است.

نواب ابراهیمی بعد از گذاشتن چند استوری در مقابل رستوران نوژ محل کارش بازداشت شده و بعد از پلمپ کافه خود توسط ماموران امنیتی به اوین منتقل شده است. هم اکنون اینستاگرام وی با بیش از ۲.۷ میلیون فالور از دسترس خارج شده است.

نواب ابراهیمی

رستوران نواب ابراهیمی

نواب ابراهیمی کیست؟

نواب ابراهیمی سرآشپز ایرانی سال ۱۳۶۹ در تهران متولد شد و هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است. او کارشناسی ارشد رشته عمران است و آنگونه که خودش گفته از کودکی علاقه خاصی به آشپزی داشته و موقع آشپزی همیشه کنار دست مادرش به او کمک می‌کرده است و فوت و فن آشپزی را از مادرش آموخته است. او کار خود را ضبط کلیپ‌های یک دقیقه‌ای آشپزی در اینستاگرام آغاز کرد و به دلیل معرفی غذاهای ساده خیلی زود به شهرت رسید.

نواب ابراهیمی درباره یاد گرفتن آشپزی از مادرش اینگونه می‌گوید: «از دوران کودکی شکمو بودم و غذا خوردن را دوست داشتم. حتی موقعی که از مدرسه به خانه برمی گشتم یکسره به آشپزخانه پیش مادرم می رفتم و در کنارش آشپزی می کردم. رفته رفته به این روال ادامه دادم. باید بدانید در زمان هایی که در خانه تنها بودم، برای خود آشپزی می کردم و از طرف خانواده تشویق می شدم؛ بعد از این جریانات بود که رابطه من و آشپزی جدی شد!»

درآمد نواب ابراهیمی از طریق فود بلاگری است. او برای انتشار هر استوری یا پست ساده بین ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان درآمد دارد. همچنیین از طریق یوتیوب نیز کسب درآمد دلاری می‌کند.

۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۶
کد خبر: 37717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
      3 3
      سردار سلیمانی تا ابد صاحب دلهاست..و راه و رسم سلیمانی راهنمای راه ماست..روحش شاد🤲
    • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
      2 1
      این رفتار باعث می‌شود که بزرگان و عزیزانی همچون سردار دلها و شهدای دیگر به باد تمسخر گرفته شوند و زحمات آنها نادیده گرفته شود شما تندروها خودتان باعث تخریب چهره ها میشوید آخه فلان غذا چه ربطی به بزرگان ما دارد که خود شما بهانه دست مردم می‌دهید بخدا دین و پاسداشت دین اینگونه نیست
      • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
        0 0
        خودش فهمیده چه غلطی کرده نمیخواد شما ماله بکشید توهین علنی به سردار دلها کرده دوروز فالووراش کم بشن ادب میشه