حضور مخفیانه اشرف حکیمی و ام باپه در نیویورک

کیلیان امباپه و اشرف حکیمی، دو ستاره پاری سن ژرمن، چند روز پیش از سرمربی‌شان مرخصی‌ای گرفتند تا یک هفته استراحت کرده و خستگی جام جهانی قطر را به فراموشی بسپارند. این دو دوست صمیمی بلافاصله راهی آمریکا شدند و امروز تصاویر جدیدی از آن‌ها منتشر شد که دو ستاره پی‌اس‌جی را در خیابان‌های نیویورک نشان می‌داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، کیلیان امباپه و اشرف حکیمی، دو ستاره پاری سن ژرمن، چند روز پیش از سرمربی‌شان مرخصی‌ای گرفتند تا یک هفته استراحت کرده و خستگی جام جهانی قطر را به فراموشی بسپارند. این دو دوست صمیمی بلافاصله راهی آمریکا شدند و امروز تصاویر جدیدی از آن‌ها منتشر شد که دو ستاره پی‌اس‌جی را در خیابان‌های نیویورک نشان می‌داد.

امباپه و حکیمی چند شب پیش یک بازی بسکتبال ان‌بی‌ای بین دو تیم بروکلین نتز و سن‌آنتونیو اسپرز را از نزدیک تماشا کردند و هواداران حاضر در سالن استقبال پرشوری از حضور کیلیان امباپه داشتند.

اما تصاویر جدید از این دو ستاره فوتبال آن‌ها را در حالی نشان می‌دهد که به صورت ناشناس در حال قدم زدن در میدان تایمز نیویورک هستند. امباپه و حکیمی صورت‌های خود را پوشانده‌اند و کاملا ناشناس در میان مردم مشغول قدم زدن هستند.

اما از این تفریح دونفره امباپه و حکیمی در شهر نیویورک عکسی یادگاری که آن‌ها از خودشان گرفته‌اند به شدت مورد توجه قرار گرفته است. امباپه و همبازی مراکشی‌اش در مقابل برجی می‌ایستند که تابلوی تبلیغاتی برند H&M بر بالای آن نصب شده است. این دو حرف، اولین حرف اسم دو ستاره فوتبال پاری سن ژرمن است.
(عکس) تیپ عجیب امباپه و اشرف حکیمی در نیویورک

۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
کد خبر: 37699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha