ماشین داور والیبال مچاله شد ولی باز هم قضاوت کرد + عکس

داور بین‌المللی والیبال ایران پیش از دیدار روز گذشته (یکشنبه) در لیگ برتر دچار سانحه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، روز گذشته (یکشنبه ۱۱ دی) هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال با برگزاری هفت دیدار به پایان رسید. در یکی از این دیدارها دو تیم ایفا سرام اردکان و لبنیات هراز آمل به مصاف هم رفتند. این دیدار با برتری شاگردان علیرضا طلوع‌کیان و شکست صدرنشین به پایان رسید.

داور اول این دیدار محمد عشق‌دوست بود که پیش از مسابقه تصادف شدیدی را از سر گذراند اما با این وجود بازی حساس هفته را قضاوت کرد.

عشق‌دوست که ساکن تهران است شنبه شب با اتومبیل شخصی راهی یزد شد اما ساعت سه صبح یکشنبه با یک تریلی حامل آهن تصادف کرد و در ادامه اتومبیل او واژگون شد اما خوشبختانه جان سالم به در می‌برد.

این اتفاق یکی از تبعات تصمیمات سازمان لیگ فدراسیون والیبال است. مسئولان این سازمان تصمیم گرفتند به جای تهیه بلیت هواپیما، پول آن را به داوران پرداخت کنند تا خودشان اقدام به تهیه بلیت کنند اما اکثر داوران ترجیح می‌دهند با اتومبیل شخصی یا تاکسی و اتوبوس سفر کرده و پولی که برای خرید بلیت هواپیما به آنها پرداخت می‌شود را پس‌انداز کنند.

ماشین داور والیبال مچاله شد ولی بازهم قضاوت کرد + عکس

عشق‌دوست درباره این سانحه اظهار داشت: ساعت ۲:۳۰ دقیقه در جاده نائین و نزدیک به اردکان رانندگی می‌کردم که یک لحظه خوابم برد و رفتم جلوی تریلی حمل آهن. تنها سرم را کشیدم و بعد تریلی آمد به اتاق خورد. ماشینم کاملا سانروف شد و باید به اوراقچی‌ها بفروشم. اما زنده ماندنم معجزه بود.
وی با اشاره به کمک یکی از رهگذران برای رسیدن به اردکان تصریح کرد: دیروقت و کار سخت بود تا به بقیه اطلاع بدهم. به رزقی (داور دوم) زنگ زدم و قصه را گفتم. بعد با انصاری (ناظر بازی) صحبت کردم که به من گفت: خودت یک کاری بکن؛ امداد خودرو بگیر! بعد یک رهگذر غریبه به من کمک کرد، جرثقیل گرفت، کلی برایم وقت گذاشت و مرا به اردکان رساند.

داور بین‌المللی والیبال وضعیت عمومی خود را خوب توصیف کرد و به آنا گفت: من پوستم کلفت است، از این بدتر هم داشتم و نترسیدم. شرایط عمومی بدنم خوب بود، تنها ابروی راستم کمی خراش برداشته و مچ دست چپم ورم کرده است. مهم این است که خدا به من رحم کرد.

عشق دوست به حق‌الزحمه داوران هم اشاره کرد و یادآور شد: شک نکنید اگر داوران پول خوبی بگیرند با هواپیما برای قضاوت بازی‌ها به شهرها می‌روند نه وسیله شخصی. داوران برای هر بازی لیگ برتر ۹۵۰ هزار تومان می‌گیرند که البته با کسر ۱۰ درصد ۸۵۰ می‌شود. برای دسته یک هم ۶۲۱ هزار تومان که حق‌الزحمه را هر سه ماه یک بار می‌دهند.

۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
کد خبر: 37559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha