ماجرای هتل جورجینیا و رونالدو در قائم شهر سوژه شبکه های اجتماعی!

از روز گذشته و همزمان با ثبت قرارداد کریستیانو رونالدو در النصر ، رسانه های داخلی و به خصوص شبکه های اجتماعی به ابعاد حضور این ستاره پرتغالی در تیم عربستانی پرداخته اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در نهایت پس از حواشی فراوان دو شب گذشته پیوستن رونالدو به باشگاه النصر عربستان به صورت رسمی تایید شد و با این حساب النصر عربستان در مسیر لیگ قهرمانان آسیا، شرایط متفاوت تری نسبت به رقبای خود دارد. به خصوص وقتی که جدول گروه بندی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا نشان می دهد النصر عربستان به واسطه همگروهی با نساجی مازندران قهرمان جام حذفی سال گذشته ممکن است برای انجام بازی با رونالدو به کشورمان سفر کند و در صورت تایید ورزشگاه وطنی ، این تیم با ستاره نامدار فوتبال جهان در قائم شهر به میدان برود. موضوعی که حالا دستمایه طنز کاربران در فضای مجازی شده است.

یکی از جالب ترین سوژه های مورد بحث کاربران فضای مجازی در این رابطه اما به موضوع ازدواج غیر رسمی رونالدو و جورجینیا بر می گردد . برخی کاربران در شبکه های اجتماعی در این رابطه نوشته اند" با توجه به اینکه ازدواج رونالدو و همسرش رسمی نیست لذا این دو نفر در صورت سفر به مازندران ، نمی توانند از یک اتاق مشترک برای اسکان استفاده کنند. "

کریستیانو رونالدو به قائم‌شهر مازندران می‌آید؟

۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
کد خبر: 37486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha