قرعه‌کشی محصولات سایپا متوقف شد/ ایران خودرو هم تا پایان سال!

امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت اظهار داشت: محصولات سایپا که کلا از قرعه‌کشی خارج شد. دو سه مدل از خودروهای ایران‌خودرو که قیمتش با قیمت بازار اختلاف زیادی دارد به‌تدریج تا آخر امسال از شمول قرعه‌کشی خارج می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایلنا: سخنگوی وزارت صمت اظهار داشت: محصولات سایپا که کلا از قرعه‌کشی خارج شد. دو سه مدل از خودروهای ایران‌خودرو که قیمتش با قیمت بازار اختلاف زیادی دارد به‌تدریج تا آخر امسال از شمول قرعه‌کشی خارج می‌شوند

امید قالیباف اظهار داشت: محصولات سایپا که کلا از قرعه‌کشی خارج شد. دو سه مدل از خودروهای ایران‌خودرو که قیمتش با قیمت بازار اختلاف زیادی دارد به‌تدریج تا آخر امسال از شمول قرعه‌کشی خارج می‌شوند.

وی گفت: واردات خودرو سرعت بیشتری می‌گیرد. خودروهای اقتصادی با دامنه قیمت کمتر از ١٠ هزار یورو وارد خواهند شد و در بورس عرضه می‌شود.

سخنگوی وزارت صمت افزود: قیمت خودرو در بازار آزاد قیمت‌سازی است. قیمت خودرو چیزی است که در بورس عرضه می‌شود. کسانی که می‌خواهند خودرو بخرند از طریق بورس کالا اقدام کنند. از این به بعد هم عرضه‌ها در بورس کالا تقویت می‌شود.

۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
کد خبر: 37446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha