کی روش در قطر؛ فدراسیون فوتبال تایید کرد

فدراسیون فوتبال قطر اعلام کرد که به زودی سرمربی جدید خود را انتخاب خواهد کرد. از کی روش و مارتینس به عنوان دو گزینه نهایی برای جایگزین فلیکس یاد می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از العالمی، تیم ملی فوتبال قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ با هدایت فلیکس سانچس اسپانیایی ناامید کننده ظاهر شد.

پیش بینی ها حاکی از این بود که قطر به دور بعد راه پیدا می کند اما این تیم در هر سه بازی خود شکست خورد تا میزبان وداعی تلخ با جام جهانی داشته باشد.

فدراسیون فوتبال قطر تصمیم گرفت که قرارداد سانچس اسپانیایی را که توانست تیم را به قهرمانی در جام ملت های آسیا برساند تمدید نکند تا این مربی رسما به کار خود در نیمکت عنابی ها پایان دهد.

رسانه های قطر شب گذشته اعلام کردند که کارلوس کی روش به توافقات اولیه با فدراسیون فوتبال قطر دست پیدا کرده است و به نیمکت تیم بسیار نزدیک شده است.

ادعای خبرنگار قطری: توافق اولیه فدراسیون فوتبال قطر با کی روش

خبرنگار قطری مدعی شد که فدراسیون فوتبال این کشور با کارلوس کی‌روش به توافق اولیه دست پیدا کرده است. محمد الکعبی خبرنگار قطری در توییتی نوشت که فدراسیون فوتبال قطر با کی‌روش به توافق اولیه دست پیدا کرده است و تنها بحث مادی باقی مانده است.

او مدعی شد که مذاکرات کی‌روش و فدراسیون فوتبال قطر همچنان ادامه دارد و دو طرف در حال بحث هستند.

استاد الدوحه هم تایید کرد ؛ کی روش به نیمکت قطر نزدیک شده است

روزنامه استاد الدوحه قطر هم تایید کرد که کارلوس کی روش به نیمکت تیم ملی فوتبال این کشور نزدیک شده است. این خبر در روزنامه اسپورت امارات هم بازتاب داشت و به نظر می رسد که بحث حضور کی روش در نیمکت عنابی ها جدی است این درحالی است که فدراسیون فوتبال ایران هنوز تکلیف این مربی پرتغالی را مشخص نکرده است.

تائید فدراسیون فوتبال

فدراسیون فوتبال قطر در واکنشی کوتاه به انتخاب سرمربی جدید گفت: به زودی سرمربی جدید خود را انتخاب می کنیم. روزنامه الوطن هم از کارلوس کی روش و مارتینس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بلژیک به عنوان دو گزینه اصلی و نهایی برای جایگزین سانچس یاد کرد و نوشت که شانس کی روش بیشتر است.

۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۷
کد خبر: 37433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha