واکنش باشگاه اتحاد کلباء به اخراج فرهاد مجیدی!

باشگاه اماراتی اتحاد کلباء به گمانه زنی های که درباره اخراج فرهاد مجیدی بعد از کسب سومین شکست پیاپی به وجود آمد واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از روزنامه الخلیج، اتحاد کلباء در هفته دوازدهم رقابت های لیگ امارات به مصاف خورفکان رفت. تیم مجیدی باوجود آنکه با یک گل در این بازی پیش بود اما در دقایق پایانی دو گل دریافت کرد تا بازنده بازی شود. این سومین شکست پیاپی تیم اماراتی با فرهاد مجیدی به شمار می‌آید که انتقادهای را از این مربی به دنبال داشت و حتی زمزمه اخراج او هم به گوش رسید.

مطر الزعابی، نائب رئیس باشگاه اتحاد کلباء حمایت خود را از فرهاد مجیدی اعلام کرد. او گفت: باشگاه از فرهاد مجیدی سرمربی تیم رضایت کامل دارد و به این مربی اعتماد دارد. او دست به کار بزرگی با باشگاه زده است و باید اعلام کنم که تیم نیاز به تغییرات به ویژه در فاز هجومی دارد.

او ادامه داد: ما در دیدار اخیر برابر خورفکان تیم برتر میدان بودیم اما متاسفانه بد شانس بودیم و از فرصت های زیادی که داشتیم استفاده نکردیم. شکست برابر خورفکان برای ما پایان کار نیست. هنوز تا پایان لیگ بازی های زیادی باقی‌مانده است و باید تاکید کنم که تیم در جایگاه خوبی در جدول رده بندی قرار دارد.

تیم فرهاد مجیدی باوجود آنکه سومین شکست پیاپی خود را تجربه کرد اما در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد که این برای تیمی که فصل قبل در رده یازدهم به کار خود پایان داد نتیجه خوبی به شمار می آید.

۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
کد خبر: 37310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha