سخنگوی ماهان: فرود هواپیمای خانواده علی دایی به ما ربطی ندارد/ دستور قضایی صادر شد

​این دستور از طریق امنیت فرودگاه به دست برج مراقبت می‌رسد و برج مراقبت خلبان را وادار می‌کند در اولین فرودگاه بنشیند. ​

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد امیرحسین ذوالانواری مدیر روابط عمومی ماهان گفت:
سخنگوی هواپیمایی ماهان: فرود هواپیمای خانواده علی دایی به ما ربطی ندارد/ دستور قضایی صادر شد و خلبان ملزم بود بنشینداین اتفاق اصلا به ماهان ارتباطی ندارد که بخواهیم جوابیه داشته باشیم، چرا که موضوع امنیتی است و اصلا به ماهان ربطی ندارد که بخواهیم جواب بدهیم. هواپیما اصلا دوبی نرفته که بخواهد برگردد. هواپیما از تهران عازم دوبی بوده و قبل از خروج از کشور در کیش نشسته است و هواپیما برگردانده نشده است.
سخنگوی هواپیمایی ماهان: فرود هواپیمای خانواده علی دایی به ما ربطی ندارد/ دستور قضایی صادر شد و خلبان ملزم بود بنشیندتاکید می‌کنم، این دستور مقام قضایی بوده و اصلا به ما ربطی ندارد. طبق پروتکل‌های امنیتی کشور انجام شده و هر ایرلاین دیگری هم بود موظف بود این کار را انجام دهد. اگر قرار باشد نهادی جوابگو باشد، این سازمان هواپیمایی کشوری و نهادهای بالادستی کشور هستند. ما ملزم بودیم کاری که از ما خواسته شده بود را انجام دهیم و انجام دادیم.
سخنگوی هواپیمایی ماهان: فرود هواپیمای خانواده علی دایی به ما ربطی ندارد/ دستور قضایی صادر شد و خلبان ملزم بود بنشینداین دستور از طریق امنیت فرودگاه به دست برج مراقبت می‌رسد و برج مراقبت خلبان را وادار می‌کند در اولین فرودگاه بنشیند. به ماهان هیچ ربطی ندارد و این بحث هوانوردی، فنی و عملیاتی است و به هواپیمایی هیچ ارتباطی ندارد.

۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
کد خبر: 37294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha