بازگشت مسی به بارسلونا منتفی شد

باشگاه پاری‌سن ژرمن با لیونل مسی برای تمدید قرارداد به توافق دست پیدا کرد و این بازیکن یک فصل دیگر قراردادش را با تیم پاریسی تمدید خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از BBC، لیونل مسی تا پایان فصل جاری با پاری‌سن ژرمن قرارداد دارد.

مسی در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در پاری‌سن ژرمن داشته است و ثابت کرده که به روزهای اوج خود برگشته است. این ستاره آرژانتینی در جام جهانی ۲۰۲۲ هم بهترین بازیکن بود و توانست با آلبی‌سلسته جام قهرمانی را بالای سر برد.

هواداران بارسلونا امید زیادی داشتند که مسی در تابستان سال‌جاری به تیم برگردد اما سران پاری‌سن ژرمن با این بازیکن برای تمدید یک‌ساله قرارداد به توافق نهایی دست پیدا کرده‌اند و بازگشت او به جمع آبی‌اناری‌ها منتفی شد.

لوئیس کامپوس مدیر ورزشی پاری‌سن ژرمن با خورخه مسی مدیر برنامه‌های مسی به توافق دست پیدا کرد و قرارداد این بازیکن یک سال دیگر تمدید خواهد شد که این خبر بسیار بدی برای هواداران بارسلونا است البته باشگاه بارسلونا تاکنون هیچ پیشنهادی به مسی برای بازگشت نداده است.

هواداران پاری‌سن ژرمن امید زیادی دارند که با آمادگی بسیار بالایی که ام‌باپه و مسی و البته نیمار در جام جهانی از خود نشان دادند، بتوانند عنوان قهرمانی را در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورند.

۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
کد خبر: 37240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha