پخش زنده بازی استقلال - صنعت نفت آبادان در هفته اول دور برگشت ؛ امروز جمعه ساعت  ۱۷:۱۵ + لینک

دیدار تیم های استقلال و صنعت نفت آبادان در شانزدهمین هفته لیگ برتر امروز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال استقلال و صنعت نفت آبادان امروز راس ۱۷:۱۵ در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

این بازی را از طریق لینک های زیر تماشا کنید:

لینک پخش زنده بازی استقلال و صنعت نفت آبادان از شبکه سه سیما

استقلال نیم‌فصل اول را در رده نخست به پایان رساند و حالا برای قهرمانی مصمم است که نیم‌فصل دوم را با پیروزی آغاز کند. از سمت دیگر، صنعت‌نفت آبادان کاملاً خطر سقوط به لیگ یک را احساس می‌کند و به دنبال آن است که در این نیم‌فصل به سادگی امتیاز از دست ندهد. این مسابقه روز جمعه ۲۷ بهمن از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

1. استقلال با ۳۲ امتیاز جایگاه اول جدول را به خود اختصاص داده است و با توجه به شکست پرسپولیس و تعویق بازی سپاهان، با هر نتیجه‌ای پس از این مسابقه موقعیت خود را در جدول حفظ خواهد کرد.

2. صنعت‌نفت با ۱۱ امتیاز در جایگاه پانزدهم است و کاملاً خطر سقوط را احساس می‌کند. این بازی می‌تواند فرصت خوبی برای صنعت‌نفت باشد که در صورت پیروزی در آن ۲ پله در جدول صعود کند.

3. استقلال در ۶ بازی آخر خود به ۴ تساوی و ۲ پیروزی دست یافته است. این تیم در حال حاضر طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در لیگ را دارد. استقلال جایگاه فعلی خود در لیگ را مدیون درخشش در بازی‌های خانگی است که در هر ۷ بازی به پیروزی رسیده است. آخرین تیمی که از استقلال در خانه امتیاز گرفت، صنعت‌نفت آبادان بود که در هفته‌های پایانی فصل گذشته با متوقف کردن استقلال، رویای قهرمانی این تیم را نقش بر آب کرد. صنعت‌نفت در ۶ بازی آخر خود به ۴ شکست، یک تساوی و یک پیروزی دست یافته است.

4. این بازی تقابل بهترین و بدترین خط دفاع لیگ است. استقلال علاوه بر این در فاز هجومی هم تیم موفقی به شمار می‌آید و در شوت در چارچوب، دقت شوت و نرخ تبدیل شوت به گل یکی از ۳ تیم برتر لیگ است. استقلال پایین‌ترین آمار را در دریبل در این فصل ثبت کرده است.

5. صنعت نفت در ۱۱ تقابل قبلی با استقلال در لیگ به پیروزی نرسیده است. سهراب بختیاری‌زاده بازیکن سابق استقلال، در نیم‌فصل دوم سرمربی صنعت‌نفت شد و در گام نخست در جام‌حذفی از دور مسابقات کنار رفت. این مربی یک‌بار سابقه مصاف با استقلال را به عنوان مربی دارد که برابر این تیم با شهرخودرو به تساوی ۲-۲ رسید.

6. تیم‌های تحت هدایت جواد نکونام در ۶ مصاف آخر برابر صنعت‌نفت گل نخورده‌اند. نکونام با ۶ کلین‌شیت برابر هیچ تیمی بیشتر از این در لیگ برتر کلین‌شیت نداشته است. جواد نکونام و سهراب بختیاری‌زاده که در ۱۸ بازی در تیم ملی در کنار هم بازی کرده‌اند برای اولین‌بار در لیگ برتر به عنوان مربی برابر هم قرار می‌گیرند.

7. فرهاد مجیدی با ۴ گل بهترین گلزن تقابل دو تیم در لیگ برتر است. در بین بازیکنان فعلی دو تیم امیرارسلان مطهری با ۲ گل بهترین آمار را دارد. حسین بغلانی، طالب ریکانی و وریا غفوری با حضور در ۱۱ بازی رکوردداران حضور در تقابل این دو هستند که ریکانی در صورت بازی در این مسابقه به تنهایی رکورددار خواهد شد.

8. در ترکیب استقلال مهرداد محمدی و کوین یامگا با ۴ گل بهترین آمار را در این فصل دارند. آرش رضاوند هم با نمره ۷.۲۷ بهترین بازیکن این تیم است. طالب ریکانی هم بهترین بازیکن و هم بهترین گلزن صنعت‌نفت است. این بازیکن ۴ گل زده و نمره این بازیکن ۷.۱۶ است.

9. امید حامدی‌فر، جعفر سلمانی، محمدحسین زواری و زبیر نیک‌نفس بازیکنان استقلال هستند که سابقه بازی در صنعت‌نفت آبادان را دارند. محمدحسین مرادمند در شهرخودرو سابقه همکاری با سهراب بختیاری‌زاده را دارد.

۱۰. تعطیلات نیم‌فصل برای استقلال با یک اتفاق تلخ همراه بود. کوین یامگا بازیکن ارزشمند این تیم از ناحیه چشم دچار آسیب‌دیدگی شدید شد و فصل را از دست داد. استقلال میلاد فخرالدینی را جانشین یامگا کرد و ۲ بازیکن باتجربه یعنی جلال‌الدین ماشاریپوف و رافائل سیلوا را به خدمت گرفت.

۱۱. حسن اکرمی با ۱۲ سال سابقه داوری در لیگ برتر،‌ این بازی را سوت خواهد زد. این داور یک‌بار تقابل دو تیم را درورزشگاه آزادی قضاوت کرده که آن بازی در لیگ بیستم با تساوی ۱-۱ به پایان رسیده است. کاربران سابت فوتبال ۳۶۰ به برتری استقلال در این بازی اتفاق نظر دارند و ۹۱ درصد رای به برتری این تیم داده‌اند. پرتکرارترین پیش‌بینی برای این مسابقه برتری ۲ بر صفر استقلال است. به نظر ۷ درصد کاربران این بازی مساوی و به نظر ۲ درصد این مسابقه با برد صنعت‌نفت به پایان خواهد رسید.

۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
کد خبر: 37181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha