جزئیات جدید از مکالمه پرحاشیه لواندوفسکی با مسی

لواندوفسکی جزئیات جدیدی از صحبت های درگوشی خود با لیونل مسی مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، لیونل مسی جام جهانی به یادماندنی را پشت سر گذاشت. او توانست با رهبری البی‌سلسته در راه قهرمانی، جای خالی کاپ جام جهانی را در ویترین افتخاراتش پر کند. کاپیتان آرژانتین در طول این جام، چند صحنه جنجالی هم خلق کرد که مورد بحث بسیاری قرار گرفت. معروف‌ترین صحنه، جایی بود که او بازیکن هلندی را احمق خطاب کرده و با لحنی تند از او خواست تا محل را ترک کند. او گفت و گویی نه چندان صمیمانه نیز با لواندوفسکی در جریان بازی با لهستان داشت که مهاجم سابق بایرن توضیحات جدید در خصوص آن ارائه کرده است.

تنها چند روز بعد از شکست ۲-۰ لهستان مقابل آرژانتین، لواندوفسکی در گفت و گو با نشریه بیلد سعی کرد از پاسخ دادن به سوالی در خصوص جزئیات صحبتش با لئو در بازی با آرژانتین طفره رفته و به یک جواب گمراه کننده بسنده کند. او در این رابطه گفت: من و مسی کمی صحبت کردیم و این جالب بود. به او گفتم که بیش از حد معمول دفاعی بازی کردید اما خب گاهی اوقات این چیزی است که یک تیم به آن نیاز دارد.

1784675

واکنش شماره ده آرژانتین به این موضوع متفاوت بود و او نیز سعی کرد مثل لواندوفسکی از دادن پاسخ روشن خودداری کند. مسی در مورد صحبتی که با لوا داشت به Tyc Sports گفت : او اسپانیایی بلد نیست و البته من یاد گرفته ام هر صحبتی که در جریان بازی انجام می شود باید در رختکن و زمین باقی بماند.

حالا طی اظهارنظری جدید در خصوص محتویات این مکالمه، لواندوفسکی به Diairo Sport گفته است: نمی خواهم بگویم در مورد چه چیزی صحبت کردیم، اما صحبت خوبی بود. فکر می کنم که این نوع چیزها نیازی به توضیح ندارند زیرا خصوصی هستند، اما چیزی که می توانم بگویم این است که گفت و گوی مثبتی بود.

1784674

لواندوفسکی که از طرح چنین سوالی، ناراحت به نظر می رسید سعی کرد تا از به کار بردن هر گونه واژه ای که باعث ایجاد کدورت بین او و مسی شود، خودداری کند. او در بخش دیگری از صحبت های خود با تمجید از مسی تاکید کرد که این بازیکن به هر آن چه در فوتبال است ، رسید و بهترین بازیکن دنیاست و حالا از قهرمانی و موفقیت هایی که کسب کرده خوشحال است: می توانم حسی که او دارد را تصور کنم که چقدر خوب و لذتبخش است. مهاجم این فصل بارسا در مصاحبه دیگری با موندو دیپورتیوو گفته بود: من دوست دارم قبل از بازنشستگی با مسی بازی کنم و این بی شک آرزوی هر فوتبالیستی است.

۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
کد خبر: 37178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha