امباپه دو تا شد! + تصاویر

برادر کوچک فوق ستاره پاری‌سن‌ژرمن در تمرین امروز این تیم حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، کیلیان امباپه همراه با برادر ۱۵ ساله خود در تمرین امروز پاری‌سن‌ژرمن شرکت کرد. او که بعد از شکست تلخ در فینال جام جهانی، به جای حضور در تعطیلات به تمرینات تیم باشگاهی خود برگشت، کنار اتان خود را آماده بازگشت قدرتمندانه به عرصه باشگاهی می کند.

اتان امباپه در حالی که کیلیان به همراه تیم ملی فرانسه در جام جهانی قطر حضور داشت برای تمرین به تیم بزرگسالان پاری‌سن ژرمن دعوت شد.


1784667

هر دو برادر در حال حاضر در تیم بزرگسالان PSG حضور دارند و جزو مشهورترین و سرشناس‌ترین برادران فوتبالی دنیا به حساب می آیند.
اتان انگیزه بسیار زیادی دارد تا مثل برادرش بدرخشد و ستاره شود. او این شانس را دارد که در سنی پایین با ستاره های بزرگی چون کیلیان، مسی و خیلی دیگر هم تیمی بوده و می تواند هر آن چه که برای درخشیدن لازم است را از آنها الگوبرداری کند.

در شرایطی که کیلیان با درخشش در جام جهانی (هت‌تریک در فینال و کسب کفش طلا) دوباره رئال را به عنوان یک مشتری دست به نقد بالای سر خود می بیند اتان امباپه هنوز در سطح جوانان برای پاری سن ژرمن بازی می کند و به دنبال این است که خیلی زود اولین بازی خود را برای تیم بزرگسالان انجام دهد.
Kylian Mbappe's brother, Ethan, makes a surprise appearance at PSG training  session | Marca

Paris Saint-Germain Make Decision On Kylian Mbappe's Brother | Soccer Laduma

PSG : Ethan Mbappé n'a pas voulu partir

A player with real personality' - Can Ethan Mbappe rival his brother, Paris  Saint-Germain striker Kylian? - Eurosport

۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱
کد خبر: 37177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha