تهران قفل شد/ زاکانی:‌ بارش باران و ایجاد ترافیک غافلگیری نیست!

شهردار تهران گفت:‌ در رابطه با ترافیک تهران غافلگیر نشدیم. این غافلگیری ما نیست بلکه ظرفیت و اقتضاهایی است که در شهر وجود دارد که متناسب با یک بارش گره‌های ترافیکی ایجاد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در حالی که برخی از معابر تهران به دلیل بارش برف، دچار ترافیک سنگینی شده و برخی از شهروندان با انتشار فیلم‌هایی از قفل شدن خیابان‌های تهران در فضای مجازی آن را غافلگیری شهرداری تهران توصیف کرده‌اند، علیرضا زاکانی شهردار تهران در که در مراسم افتتاح موزه سیمان ری حضور داشت در جمع خبرنگاران و با اشاره به ترافیک تهران همزمان با آغاز بارش باران و برف گفت: در رابطه با ترافیک تهران غافلگیر نشدیم.

وی ادامه داد: این غافلگیری ما نیست بلکه ظرفیت و اقتضاهایی است که در شهر وجود دارد که متناسب با یک بارش گره‌های ترافیکی ایجاد می‌شود.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه برخی از شب‌هایی که بارندگی سنگین و زیادی در شهر تهران وجود دارد ۱۰ هزار نفر در خیابان ها کار می‌کنند گفت: برای اینکه آبگرفتگی در سطح شهر نداشته باشیم نیروهای خدماتی درحال فعالیت هستند.

زاکانی با بیان اینکه بارش باران و ایجاد ترافیک غافلگیری نیست گفت: تا زمانی که ۶۶ درصد حمل و نقل با ماشین شخصی صورت گیرد و تها ۳۴ درصد آن با حمل و نقل عمومی باشد ترافیک وجود دارد و تا زمانی که این آمار برنگردد ترافیک باقی میماند.

وی با بیان اینکه ما میراث دار یک مجموعه‌ قدیمی هستیم اظهار کرد: مثلا در حوزه اتوبوسرانی ۱۷۵ اتوبوس وارد ناوگان شدند یا ناوگان ون ما ۹۸ درصد بالای ۱۵ سال است.

شهردار تهران بیان کرد: ما ۶۳۰ دستگاه ون را خریداری کردیم و اکنون در مسیر شماره‌گذاری و واگذاری است در طول این مدت تمام تلاشمان این بودها نگذاریم شهر به مشکل بربخورد تا زمانی که حمل و نقل عمومی را حل نکنیم این گره ها اتفاق می افتد دعا کنید دست به دست هم دهیم مشکل تهران حل شود

۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
کد خبر: 37142
منبع: اکو ایران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha