پیش‌بینی دو میلیون سفر برای روزهای آتی+ جزییات تردد

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: پیش‌بینی دو میلیون تردد در محورهای مواصلاتی را برای روزهای پیش‌رو داریم و مقاصد اصلی مازندران و گیلان و بیشترین خروجی از تهران و البرز خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد علی اکبر آشوری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته تردد حدود دو میلیون وسائل نقلیه مختلف در محورهای مواصلاتی برای روزهای تعطیل پیش رو را در مسیرهای رفت و برگشت داریم و برای مسیرهای رفت امشب و فردا عصر ترافیک سنگین به ویژه در محورهای کرج-چالوس و محور هراز پیش‌بینی می‌شود و برای برگشت نیز جمعه شب و یکشنبه عصر پیش‌بینی ترافیک در این محورها وجود دارد.

وی افزود: مقاصد اصلی برای سفرهای بین استانی، مازندران و گیلان هستند که همواره در این بازه زمانی بیشترین انباشت خودروهای غیر بومی را دارند و از سوی دیگر بیشترین خروجی مربوط به استان‌های تهران و البرز است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور ادامه داد: برای مسیر رفت پیش‌بینی ترافیک مربوط به امشب و فردا است که محورهایی مانند محور کرج دچالوس در مقاطعی مانند کندوان و گرماب هم اکنون نیز با ترافیک مواجه هستند و هر قدر به ساعات پایانی شب نزدیک می‌شویم ترافیک سنگین‌تر خواهد شد، البته در ساعات ابتدایی و بامداد فردا ترافیک در این محور رفته رفته کمتر خواهد شد.

آشوری گفت: فردا نیز این ترافیک ادامه خواهد داشت و در ساعات ابتدایی صبح به صورت نیمه سنگین و هر قدر به بعد ازظهر و غروب نزدیک شویم این ترافیک سنگین‌تر خواهد شد، البته برای محور هراز نیز ترافیک نسبتا سنگینی پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در مقاطعی از محور چالوس مانند کندوان با بارش و مه گرفتگی مواجه هستیم، اضافه کرد: پیش‌بینی خاصی برای دیگر محورها مانند فیروز کوه، تهران-قم، قزوین-رشت، تهران-ساوه و غیره نداریم. البته برای مسیر برگشت و در روز یکشنبه هر قدر به غروب و شب نزدیک‌تر می‌شویم ترافیک نیمه سنگین در این محورها پیش‌بینی می‌شود.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به اینکه در آزادراه تهران-شمال وضعیت خاصی از نظر ترافیکی و جوی گزارش نشده است، اعلام کرد: برای مسیر برگشت نیز ترافیک سنگین در محور کرج- چالوس و محور هراز پیش‌بینی شده است که عمدتا در ساعات پایانی جمعه شب و روز یکشنبه به ویژه در ساعات بعدازظهر است.

۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
کد خبر: 3713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha