برداشت از حساب فدراسیون وزنه‌برداری توسط اداره مالیات!

فدراسیون وزنه‌برداری به دلیل پرداخت نشدن مالیات این فدراسیون در سال های گذشته دچار مشکل شده است و هر پولی وارد فدراسیون شود، توسط اداره مالیات برداشت می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، پرداخت نکردن مالیات توسط مدیریت قبلی فدراسیون وزنه برداری( علی مرادی) باعث شده است که اکنون فدراسیون در دوران سرپرستی با چالش‌های زیادی مواجه شود.
فدراسیون وزنه برداری سه و نیم میلیارد تومان بدهی دارد که البته این بدهی همراه با جریمه است. همین مسئله باعث شده که هر زمان پولی وارد حساب فدراسیون می شود، توسط اداره کل مالیات برداشت شود.

اخیرا هم پولی در حساب فدراسیون وجود داشت که برای پرداخت بخشی از حق الزحمه داوران و حقوق پرسنل فدراسیون در ماه جدید بود که توسط اداره کل مالیات برداشته شد.

زمانی که فدراسیون به دنبال تهیه بلیت سفر وزنه‌برداران به کلمبیا برای مسابقات قهرمانی جهان بود نیز این نگرانی را داشت که تا زمان تهیه بلیت، پول از حساب فدراسیون برداشت شود.
با توجه به اینکه فدراسیون در آستانه قرارداد با یک اسپانسر است، باز هم این نگرانی را دارد که اگر پول به حساب فدراسیون واریز شود، توسط اداره مالیات برداشت شود.

فدراسیون وزنه برداری در تلاش است که حداقل جریمه ها بخشیده شوند تا حجم این بدهی کمتر شود.
این مشکل در حالی ایجاد شده است که فدراسیون اعزام های زیادی را از ابتدای سال ۱۴۰۲ در پیش دارد و برداشت پول ها توسط اداره مالیات می‌تواند این فدراسیون را دچار مشکل کند.

۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴
کد خبر: 37070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha