مسی یک فصل دیگر با PSG تمدید کرد

روزنامه لوپاریزین فرانسه اعلام کرد که لیونل مسی یک فصل دیگر قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، لیونل مسی بعد از دو دهه حضور در بارسلونا تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و تابستان سال قبل پاری سن ژرمن را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد.

مسی با پاری سن ژرمن قرارداد دو ساله امضا کرد. او سال قبل عملکرد ناامید کننده ای در تیم پاریسی داشت و نتوانست در لیگ قهرمانان اروپا که هدف اصلی و نخست پاری سن ژرمن است عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

این فوق ستاره آرژانتینی اما در فصل دوم عملکرد بسیار خوبی هم در لیگ قهرمانان اروپا و هم در رقابت های لیگ فرانسه داشته است.

روزنامه لوپاریزین فرانسه اعلام کرد که مسی با سران پاری سن ژرمن به توافق نهایی دست پیدا کرد و قراردادش را یک فصل دیگر با تیم تمدید کرده است و به این ترتیب شایعه بازگشت او به آبی اناری‌ها منتفی شد.

روز گذشته هم گزارش‌های رسانه‌های اسپانیایی حاکی از این بود که مسی خانه خود را در بارسلونا در معرض فروش قرار داده است که این نشان می‌دهد که بازگشت او به آبی اناری‌ها ممکن نیست.

مسی سرانجام توانست با درخشش در جام جهانی ۲۰۲۲، آرژانتین را به عنوان قهرمانی برساند و اکنون از نظر روحی در شرایط بسیار خوبی است و این بهترین خبر برای پاری سن ژرمن است تا به رویای خود که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند.

۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳
کد خبر: 37068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha