۲۰هزار دلار پاداش کشتی‌گیران ایران در جام پادوبنی

میزان جایزه دلاری برای نفرات برتر در رقابت‌های کشتی آزاد جام پادوبنی قرقیزستان مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام پادوبنی در بیشکک قرقیزستان برگزار شد و ۴ آزادکار ایران با ۳ شکست و یک پیروزی به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.

این مسابقات به صورت تک مبارزه در اوزان مختلف برگزار شد و کشور میزبان از ۴ آزادکار ایران برای حضور در این مسابقات دعوت کرد.

رضا اطری دارنده مدال نقره جهان در ۶۱، یونس امامی دارنده ۲ مدال برنز جهان در ۷۴، مجتبی گلیج دارنده مدال برنز جهان در ۹۷ و امیرحسین زارع دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک، ۴ آزادکار اعزامی ایران به این مسابقات بودند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم ، رضا اطری دارنده مدال نقره جهان ۲۰۲۲ مقابل آرسن هاروتونیان دارنده ۲ مدال برنز جهان از ارمنستان با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم ، یونس امامی دارنده ۲ مدال برنز جهان ۲۰۱۹ و ۲۰۲۲ مقابل زائوربک سیداکوف قهرمان جهان و المپیک از روسیه ۶ بر ۴ شکست خورد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم ، مجتبی گلیج دارنده مدال برنز جهان ۲۰۲۱ مقابل سرگئی کوزیرف از روسیه ۴ بر ۳ شکست خورد و در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، امیرحسین زارع دارنده مدال های طلای جهان و برنز المپیک با نتیجه ۱۰ بر ۴ مقابل لخاگواگرل مونختور از مغولستان به برتری رسید.

نفرات پیروز این رقابت‌ها، مبلغ ۷ هزار دلار از میزبان مسابقات دریافت کردند و به نفرات بازنده نیز مبلغ ۳ هزار دلار اهدا شد.

همچنین مبلغ ۴ هزار دلار در مجموع به کادر فنی تیم‌های شرکت کننده به عنوان پاداش حضور در مسابقات تعلق گرفت.

۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
کد خبر: 37065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha