پخش زنده بسکتبال شهرداری گرگان و الریاضیه لبنان امروز چهارشنبه۳۰ آذر؛ ساعت ۲۳:۰۰ + لینک پخش

تیم شهرداری گرگان نخستین نماینده ایران در مسابقات غرب آسیا به شمار می‌رود که ساعت ۲۳:۰۰ امشب در بیروت مهمان حریف قدرتمند خود است تا کار خود در این رقابت‌ها را آغاز کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، رقابت‌های بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا در منطقه غرب، از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (چهارشنبه) ۳۰ آذر آغاز می‌شود و نخستین نماینده ایران در این مسابقات، از ساعت ۲۳:۰۰ به مصاف حریف خود خواهد رفت.


لینک پخش زنده بسکتبال شهرداری گرگان و الریاضیه لبنان

ایران که با دو نماینده در این رقابت‌ها حاضر است، در بازی آخر امشب باید شاهد عملکرد نماینده اول خود یعنی شهرداری گرگان باشد. شاگردان مهران حاتمی که با قهرمانی در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر ایران پا به این مسابقات گذاشته‌اند، باید در لبنان به مصاف الریاضی بروند.

تیم شهرداری گرگان که نخستین نماینده ایران در این مسابقات به شمار می‌رود، ساعت ۲۳:۰۰ امشب در بیروت مهمان حریف قدرتمند خود است تا کار خود در این رقابت‌ها را آغاز کند.

تیم مهران حاتمی با در اختیار داشتن ستاره‌هایی چون بهنام یخچالی، محمد جمشیدی و پری پتی آمریکایی، به ادعای فدراسیون جهانی از اصلی‌ترین مدعیان صعود به دور بعد و حتی پایانی است که باید دید چه عملکردی را برابر حریفان خود به ثبت می‌رساند.

شهرداری گرگان در گروه B رقابت‌ها با تیم‌های الریاضی لبنان، الکرامه سوریه و نفت عراق هم‌گروه است.

دیگر تیم ایران در این رقابت‌ها ذوب‌آهن اصفهان است که با رایزنی‌های فدراسیون ایران، موفق شد به عنوان نایب قهرمان سوپر لیگ ایران در این رقابت‌ها حضور پیدا کند.

تیم فرزاد کوهیان که تنها تیم بدون بازیکن خارجی این لیگ به شمار می‌رود، با در اختیار داشتن ستاره‌هایی چون ارسلان کاظمی و سجاد مشایخی، مورد توجه فدراسیون جهانی (FIBA) است.

با این که تیم ذوب‌آهن در فصل جاری لیگ روند سینوسی را طی کرده است، پیش بینی می‌شود با وجود تیم یکدستی که کوهیان در اختیار دارد، اصفهانی‌ها عملکرد قابل توجهی در این مسابقات به نمایش بگذارند.

برخلاف شهرداری گرگان، ذوبی‌ها در این رقابت‌ها، در نخستین بازی ساعت ۱۹:۱۰ فردا (پنج‌شنبه) یکم دی ۱۴۰۱ در بیروت به مصاف تیم بیروت لبنان می‌روند.

اصفهانی‌ها در گروه A مسابقات با تیم‌های الاتحاد الاهلی، ارتودکس عمان و بیروت لبنان هم گروه هستند.

۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
کد خبر: 37031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha