آقای تاج این چه طرز صحبت کردن است؟! + فیلم

پس از کسب نتایج ضعیف تیم ملی در جام‌جهانی قطر، مهدی تاج به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد تا پاسخ سوالات مردم را بدهد. اما او سعی کرد با جواب‌های سربالا و لحنی زننده سوالات را به حاشیه ببرد و ذمه خود را نسبت به نتایج ضعیف تیم ملی بَری کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران، بعد از اتمام کار تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی بالاخره در تلویزیون حاضر شد تا پاسخ‌گوی ابهامات موجود درباره تیم ملی باشد. تاج که پیش‌ازاین هم نشان داده بود علاقه‌ای ندارد به غیر از تلویزیون با جایی مصاحبه کند، این بار برنامه موردعلاقه‌اش برای گفت‌وگو را هم تعیین کرد تا شاید فضای به‌مراتب آرام‌تری را تجربه کند.

او پیش‌تر با حضور در برنامه شبکه سه روبه‌روی میثاقی نشست و با کلی متلک، به مجری برنامه فهماند که هنوز راه زیادی برای تبدیل‌شدن به عادل فردوسی‌پور دارد. می‌شد با توجه به بحث شکل‌گرفته در آن برهه، متوجه نیش و کنایه‌های مهدی تاج شد که مجری را در سطحی نمی‌بیند که بخواهد وارد چالش با او شود؛ اما این اتفاق به شکل بدتر و واضح‌تری دوباره در تلویزیون رخ داد. این بار رئیس فدراسیون فوتبال به جای شبکه ۳ به شبکه ورزش رفت تا روبه‌روی جواد خیابانی و مجری جوان دیگری بنشیند و پاسخ‌گوی سؤالات آنها باشد.

فارغ از مباحث شکل‌گرفته در این گفت‌وگو که به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانست قانع‌کننده باشد، ادبیات عجیب‌وغریب مهدی تاج که شدت طلبکاری‌اش بیش از هر زمان دیگری نمود داشت هم برجسته بود؛ ادبیات نه‌چندان حرفه‌ای تاج در پاسخ به سؤالات و تأکید بر بی‌دانشی مجریان یا حداقل مسلط‌ نبودن آنها به بحث، به قدر کافی خبرساز شد.

۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر: 37023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • داوود اسدی IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
      1 0
      نتیجه چیطو شد؟!