استقبال بزرگ از قهرمان جهان/بازیکنان آرژانتین را با هلیکوپتر نجات دادند + فیلم

لیونل مسی و هم تیمی‌هایش در آرژانتین، پس از جشن قهرمانی توسط اتوبوس روباز با هلیکوپتر بوئنوس آیرس را ترک کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایلنا، تیم ملی آرژانتین پس از کسب مقام قهرمانی جهان با پیروزی مقابل فرانسه در ضربات پنالتی، تیم ملی آرژانتین بامداد سه شنبه به کشور بازگشت و در فرودگاه مورد استقبال هزاران هوادار پرشور قرار گرفت.

مسی اولین کسی بود که با در دست داشتن جام جهانی از هواپیما بیرون آمد. دولت آرژانتین برای جشن این پیروزی تعطیلی رسمی اعلام کرد و در بیانیه‌ای اعلام کرد: "در ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲، تیم ملی آرژانتین به نمایندگی از این کشور قهرمان جام جهانی قطر شد.

با توجه به موارد فوق، شایسته است روز ۲۰ دسامبر ۲۰۲۲ را تعطیل ملی اعلام کنیم تا مردم آرژانتین نهایت رضایت خود را از تیم ملی اعلام کنند و به نفع ورزش و میهن شادی کنند."

مسی و همبازیانش پس از فرود در بوئنوس آیرس مستقیماً به یک اتوبوس روباز راه یافتند و پس از جام را در خیابان‌ها به نمایش گذاشتند.

تخمین زده می‌شود که حدود چهار میلیون نفر برای استقبال از آن‌ها حاضر شده‌اند، اتوبوس را مجبور به تغییر مسیر با جاده‌ها و بزرگراه‌ها کرده و در نهایت باعث خروج آن‌ها با هلیکوپتر شدند.

سفر آن‌ها قرار بود در اوبلیسکو، بنای یادبود ملی نمادین بوئنوس آیرس به پایان برسد، اما به دلیل ازدحام جمعیت نتوانستند تا آنجا پیش بروند.

۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
کد خبر: 37018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha